Nizozemská letecká společnost udělala z omylů německých zákazníků aktivační kampaň
Německo je pro společnost KLM nejdůležitějším trhem, přitom skoro polovina obyvatel Německa (46 %) nezná její jméno. Pod zkratkou KLM si Němci představují restauraci, rozhlasovou stanici nebo banku.
Firma chce svým potenciálním cestujícím říci, co je zač, proto pod značkou KLM vytvořila pop-up restauraci, rozhlasovou stanici a bankomat.
Na několik dní otevřela firma restauraci, která zdarma nabízela jídla z palubní nabídky KLM. Bankomat nevydával hotovost, nýbrž rozdával letenky KLM a k tomu přehrával video o výhodách létání s těmito aerolinkami. Kromě toho KLM také na několik dní převzaly národní německou rozhlasovou stanici i s původním programem. Vysílaly vlastní nahrávky, zprávy, reklamní bloky a kvízy a informovaly posluchače o tom, že KLM je letecká společnost.
Kromě zážitkových pop-upů se v kampani objevila i tradiční rozhlasová a digitální reklama a propagace na sociálních sítích. Píseň složená pro tuto příležitost vyšla na platformě Spotify.
Kampaň „My jsme ale aerolinky“ vytvořila agentura DDB & Tribal v Amsterdamu.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz