News & Views

Kampaň týdne: KLM, my jsme ale aerolinky /

Nizozemská letecká společnost udělala z omylů německých zákazníků aktivační kampaň

Německo je pro společnost KLM nejdůležitějším trhem, přitom skoro polovina obyvatel Německa (46 %) nezná její jméno. Pod zkratkou KLM si Němci představují restauraci, rozhlasovou stanici nebo banku.

Firma chce svým potenciálním cestujícím říci, co je zač, proto pod značkou KLM vytvořila pop-up restauraci, rozhlasovou stanici a bankomat.

Na několik dní otevřela firma restauraci, která zdarma nabízela jídla z palubní nabídky KLM. Bankomat nevydával hotovost, nýbrž rozdával letenky KLM a k tomu přehrával video o výhodách létání s těmito aerolinkami. Kromě toho KLM také na několik dní převzaly národní německou rozhlasovou stanici i s původním programem. Vysílaly vlastní nahrávky, zprávy, reklamní bloky a kvízy a informovaly posluchače o tom, že KLM je letecká společnost.

Kromě zážitkových pop-upů se v kampani objevila i tradiční rozhlasová a digitální reklama a propagace na sociálních sítích. Píseň složená pro tuto příležitost vyšla na platformě Spotify.

Kampaň „My jsme ale aerolinky“ vytvořila agentura DDB & Tribal v Amsterdamu.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout