Srovnávací web přináší do domácností téma smrti, zahubil svého maskota
Aby novozélandský srovnávač životního pojištění LifeDirect přiměl diváky naplánovat si svou smrt, zabil v televizní reklamě svého maskota.
V televizním spotu vyrazí lenochod Simon, který byl tváří LifeDirectu deset let, na vysokohorskou tůru, aby oslavil uzavření životního pojištění. Pak ale spadne ze srázu a zemře.
Reklama běžela pouze jednou v hlavní vysílacím čase zároveň na 25 různých televizních kanálech. Následující den LifeDirect pokračoval ve vyprávění, když otiskl další část příběhu jako reklamu v novozélandských novinách. Jednalo se o parte se zmínkou o tom, že Simon neurčil, kdo je osoba oprávněná k nakládání s jeho pojistnou smlouvou a celá reklama tak vyzývala lidi, vznesli svůj nárok na podíl z pozůstalosti ve výši deseti tisíc novozélandských dolarů.
Kdo se chce zúčastnit soutěže, musí vymyslet příběh o tom, jak Simona znal a proč by zrovna on měl dostat jeho peníze. Lidé se mohou přihlásit tak, že vyplní formulář na speciálním webu. Mohou ale také zaslat své vlastní příspěvky, záměrně upravené fotografie a podobně.
LifeDirect soutěž propaguje skrz venkovní digitální plochy a online videa. Kampaň s názvem The Demise Of Simon vytvořila agentura Y&R.
Výsledky / Podle agentury přinesla kampaň 17 tisíc návštěv speciální microsite a 32% nárůst návštěvnosti na Lifedirect.co.nz, zatímco preference značky vzrostla o 44 %.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz