News & Views

Kampaň týdne: Lysol, opravář plyšových medvídků /

Značka pracího prášku zvyšuje povědomí o bakteriích v dětských hračkách tak, že nabízí opravy plyšových medvídků

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.

Americká značka čisticích a dezinfekčních produktů Lysol otevřela na dva dubnové týdny nemocnici pro plyšové dětské hračky.

Firma Reckitt Benckiser zjistila, že 80 % dětských hraček je plných bakterií a navíc často potřebují opravit. Lysol se proto spojil s reklamní společností McCann New York, aby mezi rodiči zvýšil povědomí o čisticím prostředku Lysol Laundry Sanitizer, který údajně zničí 99,9 % bakterií. Společně zvou americké děti, aby přinesly své hračky do “opravny plyšáků”.

Zájemci mohou na stránkách kampaně nahrát fotku své hračky a uvést, které části potřebují opravit. Firma Lysol následně vybere 500 hraček, které děti „milovaly tak moc, až se porouchaly“, a které opravu vyžadují nejvíce. Vybrané hračky pak společnost zrenovuje, vyčistí a vydezinfikuje. Na plyšáky firma zároveň připevní rádiový identifikační náramek, díky kterému budou děti moct sledovat průběh opravy hračky na svých telefonech rodičů.

Jakmile se oprava hračky posune k dalšímu kroku, rodiče obdrží aktuální fotografii a zprávu o stavu plyšáka. Na konci celého procesu Lysol dětem hračky vrátí bez „bakterií způsobujících nemoci a zápach“.

Pro děti, jejichž hračky se do výběru nedostanou, vytvořil Lysol ve spolupráci s blogerem a expertem na DIY Mandi Gublerem tipy na domácí údržbu a čištění hraček.

Do platformy Contagious I/O neustále přidáváme analýzy jako je tato, stejně tak rozhovory o strategiích, články o nových technologiích, případové studie značek a reporty posledních trendů. Pokud o ní chcete vědět víc, případně si chcete do databáze zařídit přístup, klikněte sem.

CONTAGIOUS INSIGHT/

Pro rodiče i děti/ Na první pohled cílí projekt opravy hraček především na děti; samotný mechanismus ale vyžaduje zapojení rodičů, kteří tak představují cílové publikum Lysolu. Firma se totiž trefila do slabého místa – všichni rodiče dobře znají, jak obtížné je dětem  hračku vzít a vyprat ji – a podle toho se řídila i tvorba kampaně. Vytvořením “nemocnice” pro hračky dává plyšákům lidskou tvář a sledovací zařízení pomáhá dětem překonat úzkost z odloučení od hračky. Jak uvedl profesor Bruce Hold pro Guardian: „Na věci nahlížíme jako na živé objekty, skoro jako kdyby měly emoce. Děti vědí, že hračky nejsou živé, ale dělají, jako kdyby živé byly.“ Tato strategie proti sobě staví faktor strachu (upozorňuje rodiče na bakterie, které přetrvávají v dětských hračkách) a faktor roztomilosti (bere si na starost hračky dětí a opravuje jejich “zranění”). Z Lysolu to tak dělá pro rodiny přátelskou značku a upozorňuje na hlavní přednosti produktu: čisticí prostředek, který ničí bakterie, je ”šetrný” k látkám a je „speciálně navržen, aby dezinfikoval oblečení celé rodiny“. Sdílení informací o čisticích produktech/ Čisticí prostředky jsou málokdy středem pozornosti. Lysol ale kombinací chytrého vhledu do problematiky, dostatku tvrdé práce a důrazu na detail prostřednictvím kampaně vytváří dostatek informací o síle pracího prášku. Zaprvé, Lysol slíbil, že vyčistí a opraví 500 hraček, což není zrovna malý závazek. Navíc dětem poskytuje možnost sledovat své hračky skrze fotografie, na nichž plyšáci sedí v nemocniční čekárně, nebo si užívají “lázně pro plyšáky”. Příběh každé hračky je zajímavý a lidé si ho řeknou a každá hračka představuje nového potenciálního zákazníka. Stylovým způsobem sbíráte data o zákaznících a budujete Lysol Laundry Sanitizeru publikum.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout