Značka pracího prášku zvyšuje povědomí o bakteriích v dětských hračkách tak, že nabízí opravy plyšových medvídků
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Americká značka čisticích a dezinfekčních produktů Lysol otevřela na dva dubnové týdny nemocnici pro plyšové dětské hračky.
Firma Reckitt Benckiser zjistila, že 80 % dětských hraček je plných bakterií a navíc často potřebují opravit. Lysol se proto spojil s reklamní společností McCann New York, aby mezi rodiči zvýšil povědomí o čisticím prostředku Lysol Laundry Sanitizer, který údajně zničí 99,9 % bakterií. Společně zvou americké děti, aby přinesly své hračky do “opravny plyšáků”.
Zájemci mohou na stránkách kampaně nahrát fotku své hračky a uvést, které části potřebují opravit. Firma Lysol následně vybere 500 hraček, které děti „milovaly tak moc, až se porouchaly“, a které opravu vyžadují nejvíce. Vybrané hračky pak společnost zrenovuje, vyčistí a vydezinfikuje. Na plyšáky firma zároveň připevní rádiový identifikační náramek, díky kterému budou děti moct sledovat průběh opravy hračky na svých telefonech rodičů.
Jakmile se oprava hračky posune k dalšímu kroku, rodiče obdrží aktuální fotografii a zprávu o stavu plyšáka. Na konci celého procesu Lysol dětem hračky vrátí bez „bakterií způsobujících nemoci a zápach“.
Pro děti, jejichž hračky se do výběru nedostanou, vytvořil Lysol ve spolupráci s blogerem a expertem na DIY Mandi Gublerem tipy na domácí údržbu a čištění hraček.
Do platformy Contagious I/O neustále přidáváme analýzy jako je tato, stejně tak rozhovory o strategiích, články o nových technologiích, případové studie značek a reporty posledních trendů. Pokud o ní chcete vědět víc, případně si chcete do databáze zařídit přístup, klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz