Australský obchodní dům nabízí vánoční punčochy opatřené GPS systémem, chce usnadnit Santovi práci s hledáním dětí
Obchodní řetězec Myer prodává punčochy vybavené GPS, které dětem zajistí, že je Santa o Štědrém večeru najde, i když odjedou s rodiči na prázdniny.
Myer Global Positioning Stocking (GPS) v sobě mají zabudované Bluetooth a jakmile dojde k jejich propojení s chytrým telefonem nebo tabletem, zobrazují svou polohu na interaktivní mapě, a kromě toho dětem nabízí přístup k celé škále sváteční zábavy.
Punčochy jsou dostupné za cenu 34,95 australských dolarů v celé prodejní síti Myer včetně e-shopu. Poté, co si zákazníci stáhnou aplikaci Myer Connect (která je dostupná pouze v Austrálii), mohou začít využívat funkce punčoch z jakéhokoliv zařízení.
Kromě sledování polohy, mohou australské děti platformu použít pro „psaní dopisů“ Santovi a to díky funkci seznam přání, která obsahuje zboží dostupné na e-shopu obchodního domu Myer.
Rodiče mají do ovládacího rozhraní přístup, tudíž si mohou dopisy se seznamy přání svých dětí určené Santovi prohlížet a také se s nimi podělit s ostatními členy rodiny či přátel.
S každou další nocí, která zbývá do Vánoc, se na punčoše rozsvěcují světýlka a na Štědrý večer začne celá blikat. Děti mohou průběžně kontrolovat online mapu a sledovat, zda se k nim už Santa blíží.
Myer svou GPS vychytávku uvedl spolu s televizní reklamou, příběhem holčičky, která má starost, že si k ní Santa letos nenajde cestu, protože jede s rodiči stanovat. Kampaň zahrnuje i digitální a sociální média, tisk a venkovní reklamní nosiče.
Nápad vznikl ve spolupráci s agenturou Clemenger BBDO Melbourne. GPS punčochy jsou součástí širší kampaně s názvem „Vánoce jsou tam, kde jsme my“ (Christmas Is Where We Are), která se podle značky naplno rozběhne v předvánočním čase.
„Letos jsme si pohráli s myšlenkou, co kdybychom našli odpověď na otázku, které zřejmě čelí opravdu velké množství domácností: ‚Jak Santa zjistí, kde jsem?‘, a udělali jsme kampaň, která, máme pocit, bude mít letošní Vánoce u Australanů skutečnou odezvu, provází ji emoce, zvědavost a šíří kolem sebe radost,“ napsal do tiskové zprávy Geoff Ikin, vedoucí zákaznického oddělení Myer.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz