News & Views

Kampaň týdne: Myer, Vánoční ozdoby na zlobivé děti /

Australský řetězec obchodních domů vyrobil vánoční kouli, která donutí děti přestat zlobit a přitáhne nakupující

Myer vytvořil vánoční ozdobu, která mění barvu ze zelené na červenou podle toho, jestli jste byli hodní nebo zlobiví. Děti si myslí, že je to kouzlo, že ji ovládá Santa, nebo obojí. Rodiče, kteří ji koupili, ale vědí, že se ovládá přes Bluetooth.

Koule se propojí s mobilní aplikací, takže rodiče mohou změnit její barvu a přimět tak své děti k tomu, aby byly hodné, protože jinak na Vánoce dostanou punčochu plnou uhlí. Pokud máte více než jednu ratolest, nemusíte si dělat starosti, prostřednictvím jedné aplikace můžete nastavovat barvu více ozdobám.

Vánoční ozdoby na zlobivé děti a spoty na jejich propagaci vymyslela agentura Clemenger BBDO v Melbourne.

Součástí kampaně jsou také venkovní instalace, které ukazují data nasbíraná z ozdob prodaných na daném místě. Venkovní reklamy budou ukazovat aktuální stav. Pokud se například většina ozdob v Novém Jižním Walesu změní ze zlobivých na hodné, změní se stejně i billboardy.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout