Na čínský Singles’ Day značka péčí o vlasy nabídla porozchodovou terapii
Před Singles’ Day, nejoblíbenějším čínským komerčním svátkem (11. listopadu), chtěla značka Pantene ukázat, jak pozitivní změnou může být po rozchodu nový sestřih.
V kampani spuštěné na nové platformě Great Hair Changes Everything předělalo Pantene jeden z nejpopulárnějších salonů v Šanghaji na „The Breakup Salon“.
Do tohoto salonu pozvala značka čerstvě nezadané lidi a dopřála jim nový sestřih a vlasový styling, v němž se odrazil i příběh jejich rozchodu. Ve spolupráci s agenturou Grey Hong Kong se Pantene probralo tisícovkami přihlášek a vybralo tři, které využije v „dokumentárním“ seriálu, kde ukáže, že nový vzhled vám může přinést také nový pohled na věc.
Pantene oslovilo slavného moderátora talk show Jian Si Da, který se mimo jiné proslavil tím, že zveřejnil svůj rozchodový příběh, aby dění v salonu moderoval, vyslechl si příběhy a ukázal nezadaným, „k jakým průlomům mohou rozchody vést“.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz