News & Views

Kampaň týdne: Purina, Pouliční Veterinář /

Značka psího krmiva zve naše čtyřnohé přátele, aby se vymočili na reklamní banner zdarma a získali zdravotní test

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.

Problém/ Značka produktů péče o psy Purina chtěla zvýšit povědomí o důležitosti veterinárních prohlídek a propagovat svou řadu specializovaného krmiva Purina ProPlan, které je určeno pro psy a kočky se zdravotními problémy.

Řešení/ Společnost udělala z ulic francouzské metropole Paříže veterinární ordinace tím, že své billboardy proměnila na testy moči. Digitální billboardy Street-Vet, na jejichž vzniku se podílela reklamní agentura McCann Paris, vypouští do vzduchu feromony, které lákají kolemjdoucí psy, aby se na banner přišli vymočit. Systém v billboardu moč následně sesbírá a umístí ji do sterilního prostředí. Ke zjištění případných nemocí jako je cukrovka, ledvinové potíže, močové infekce nebo problémy s cholesterolem pak Purina využije chemická činidla a zobrazovací technologii.

Billboard zobrazí výsledky testu do třiceti vteřin. Pokud detekuje nějaký zdravotní problém, „pouliční veterinář“ Street-Vet doporučí majiteli psa výživu od Puriny vhodnou pro danou nemoc. Páníčci si zároveň mohou výsledky testu stáhnout do mobilu a ukázat je následně veterináři, který doporučí další léčbu. Systém se po každé analýze sám vydezinfikuje, aby byl co nejpřesnější.

Kampaň Street-Vet vznikla na základě výzkumu technického institutu Yncrea a veterinární kliniky VetParis7. Purina umístila v Paříži v průběhu března billboardy na deseti místech.

Výsledky/ Podle agentury si o 62 % zákazníků víc uvědomuje, že by se svými domácími mazlíčky měli pravidelně podstupovat zdravotní kontroly, a 69 % změnilo svůj postoj ke specifické výživě přizpůsobené zdravotnímu stavu mazlíčků. Pozitivní vnímání značky se zvýšilo o 11 % a v následujících týdnech po uvedení reklamy narostl počet zdravotních prohlídek objednaných přes partnerské weby o 24 %.

Do platformy Contagious I/O neustále přidáváme analýzy jako je tato, stejně tak rozhovory o strategiích, články o nových technologiích, případové studie značek a reporty posledních trendů. Pokud o ní chcete vědět víc, případně si chcete do databáze zařídit přístup, klikněte sem.

CONTAGIOUS INSIGHT/ Důvod ke spotřebě/ Primární funkcí kampaně je ukázat, jak často zůstávají nemocní mazlíčci bez diagnózy a tedy i bez pomoci. U zhruba tisícovky z celkem dvou a půl tisíce agenturou zkoumaných zvířat odhalily testy skrytý zdravotní problém. Nedávný průzkum pojišťovací společnosti MORE TH>N odhalil, že 80 % majitelů považuje svého mazlíčka za člena rodiny. Přesto ale podle výzkumu Puriny více než jeden milion francouzských majitelů domácích zvířat vynechává každoroční veterinární prohlídky. Dokud majitelé mazlíčků nezjistí, že jejich psi trpí nějakou nemocí, nebudou kupovat produkty Purina Pro Plan, které se zdravotními problémy pomáhají bojovat. Tím, že Purina lidem připomíná, aby brali zdraví svých čtyřnohých přátel vážně, zvyšuje pravděpodobnost, že dané problémy vyjdou najevo a následně je majitelé budou léčit s pomocí speciálního krmiva. Protože mnoho majitelů nechodí se svými psy na veterinární prohlídky, rozhodla se Purina páníčky „obejít“ a s prohlídkami zamířila přímo za mazlíčky. „Chtěli jsme zvýšit povědomí o důležitosti pravidelných prohlídek a zároveň nabídnout řešení, které zapadne do běžného života majitelů – což jsou pravidelné denní procházky se psem v ulicích nebo v parku,“ říká marketingová manažerka společnosti Nestlé Purina Pet Care Véronique Hermanová. Důvěřuj expertům/ Billboardy kampaně Street-Vet pomohly značce Purina k pozici lídra v kategorii psího zdraví. Rychlé zdravotní prohlídky, vytvořené ve spolupráci s vědeckou institucí a veterinární klinikou, ukazují na odborné znalosti značky a zvyšují důvěru zákazníků. Poskytnutím diagnostiky neotřelým a zároveň odborným způsobem Purina naznačuje, že úsilí, které věnuje psímu krmivu, je stejně propracované. Psí krmivo na míru/ Purina je díky unikátní analýze zdraví mazlíčků schopna upravit produkty přesně podle požadavků jednotlivých majitelů. Zpráva datové společnosti Segment z roku 2017 ukazuje, že 49 % spotřebitelů si po osobním doporučení značky nakonec pořídí produkt, o jehož koupi původně neuvažovali. Místo uvádění nepřeberného množství faktů o výhodách produktů pojmenovávají Street-Vet billboardy Puriny problém, který přímo mají jednotliví domácí mazlíčci a rovnou navrhují způsob jeho řešení.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout