Pojišťovna navrhla zdravotnické pomůcky pro zraněné mazlíčky, její kampaň vybídla k akci třetinu lidí, kteří ji viděli
Výzva / Pojišťovací společnost Royal Automobile Club of Victoria (RACV) chtěla upozornit na nedostatečné pojištění australských zvířat a zároveň zvýšit zájem o své pojištění pro domácí mazlíčky.
Značka uvádí, že 94 % Australanů své mazlíčky vůbec nepojišťuje.
Řešení / Ve spolupráci s agenturou CHE Proximity a čtyřmi světově uznávanými umělci a designéry vytvořila RACV řadu zvěrolékařských produktů pro zraněné mazlíčky. Cílem bylo upozornit na jejich náchylnost k různým nehodám.
Součástí kolekce byl například límec pro psy od kostýmní návrhářky filmu Dobrodružství Priscilly, královny pouště, zvířecí fixační dlaha s motivy tetování, obinadla s motivy profesionálního ilustrátora nebo do detailu vyladěný vozík od týmu mechaniků, kteří pracovali na konstrukci aut pro filmy Rychle a Zběsile.
Značka se navíc spojila s Lort Smith, jedním z předních řetězců australských zvířecích nemocnic. Ošetření pacienti zde ve veterinárních ordinacích obdrželi v případě potřeby právě zmiňované produkty.
Poranění a ošetření mazlíčci se objevili také v online spotech pojišťovny, na sociálních sítích, v digitálním obsahu a na OOH reklamách.
Značka v rámci kampaně vybavila zraněná zvířata výraznými produkty a tím upozornila, podle svého vyjádření, na jejich od přírody odvážnou náturu, která přitahuje nehody.
„Chápeme, jakou roli zvířecí mazlíčci v rodinách mají, a prostřednictvím kampaně jsme chtěli vzdát hold jejich jedinečným povahám i příliš vysokému sebevědomí,“ tak zní tiskové prohlášení Laury Wilson, generální ředitelky marketingu a členství RACV.
Výsledky / Podle agentury překročila kampaň za 600 tisíc australských dolarů cíl 5 milionů reakcí a dosáhla 55 milionů mediálních reakcí a získala publicitu v hodnotě 6,4 milionů australských dolarů. Kampaň zároveň vybídla k akci více než třetinu majitelů domácích zvířat, kteří ji viděli, s tím, že 60 % z nich uvedlo, že v pojištění svých mazlíčků důvěřují RACV. Agentura navíc uvádí, že kampaň vedla k 350% nárůstu prodejů, ačkoliv počáteční hranice není známá, jelikož šlo o zcela nový produkt na trhu.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz