Soukromý poskytovatel zdravotnické péče vytvořil v Rumunsku kampaň odhalující nedostatky diagnóz stanovených doma „googlováním“
Výzva / V Rumunsku si podle agentury McCann Romania 73 % lidí diagnostikuje zdravotní problém samo na internetu.
Rumunská soukromá zdravotnická klinika Regina Maria chtěla zvýšit povědomí o možných následcích samodiagnostiky a rizicích nasazení léčby za pomoci internetu a také nabídnout lepší alternativu v podobě svých vlastních, profesionálních služeb.
Řešení / Regina a McCann Romania se společně rozhodli, že nechají Google vyhledávač projít stejným testem, jaký podstupují studenti medicíny, aby se profesně kvalifikovali na lékaře.
Ve stejný den, kdy se v zemi konala národní lékařská zkouška, spustila Regina Maria ve spolupráci s Vice Media test s názvem Internetová státní lékařská zkouška. Totožný test se stejným časovým limitem jako studenti podstoupil i novinář Mihai Popescu. K dispozici měl ale navíc i Google, díky němu správně odpověděl na třicet šest otázek z celkových dvou set (což není mnoho).
Test byl zároveň volně dostupný online pro veřejnost. Pokud někdo neprošel (většina), obdržel Certifikát neúspěchu, který sloužil jako voucher na návštěvu jedné z klinik Regina Maria.
Za účelem propagace Internetové státní lékařské zkoušky vytvořila Regina Maria Google reklamu postavenou na nejčastějších symptomech, které lidé na internetu vyhledávají. Snažila se je tak přimět, aby raději oslovili opravdového lékaře.
Výsledky / Podle agentury přivedla kampaň na web 229 tisíc nových návštěvníků, počet termínů objednaných na klinice vzrostl o 43,29 % a získaný poukaz využilo 11 % lidí.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz