News & Views

Kampaň týdne: Tinder, Swipe Night /

Seznamovací aplikace tvoří interaktivní obsah, aby nalákala mladé uživatele a udržela si je

Tinder vytvořil nový interaktivní pořad na motivy známého Black Mirror: Bandersnatch z produkce Netflix.

Ve Swipe Night mají uživatelé sedm minut na učinění zásadních rozhodnutí, která dál ovlivní příběh pořadu, například jestli pomohou zraněné osobě nebo se poběží skrýt.

Rozhodnutí, která uživatelé učiní ovlivní nejen každou epizodu, ale také jejich další match v aplikaci.

Série o šesti epizodách byla spuštěna 6. října a je k dispozici pouze v neděli po dobu šesti hodin, od šesti hodin večer.

Zápletka Swipe Night je o přežití chaosu, který nastane, když se lidé dozví, že Země bude zničena nárazem komety.

Sérii režírovala Karena Evans a autory scénáře jsou Nicole Delaney, z Big Mouth (Netflix), a Brandon Zuck, z Insecure (HBO).

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.

Contagious Insight

Porozumění potřebám uživatelů / Podle hlavní produktové manažerky, Ravi Mehty (citované zde), se polovina uživatelů Tinderu skládá z generace Z (mezi 18 a 25 lety). „Víme, že Generace Z komunikuje prostřednictvím obsahu, takže jsme cíleně vytvořili zážitek, který bude přirozený tomu, jak komunikují,“ dodala. Série Swipe Night dává uživatelům důvod zůstat v aplikaci delší dobu a protože má vliv i na to, kdo se jim zobrazí pro případný match, slouží také k prolomení ledů, když se s novými lidmi spojí.  Nezávazná konverzace / Uživatelé Tinderu si běžně stěžují na počáteční fázi „nezávazné konverzace“ a spousta z nich, kteří už obdrželi sté „ahoj“, by jistě mohla dosvědčit, že je to trochu unavující. Konkurenční aplikace Hinge tento aspekt eliminovala a uživatelé musí na začátku konverzace reagovat na nějaký údaj z profilu.  Touto aktivací tvoří Tinder nové příležitosti a témata ke konverzaci. Možnost vidět rozhodnutí, která lidé ve Swipe Night učinili, poskytuje skvělý materiál k rozhovoru na potenciální první rande. 

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout