News & Views

Kampaň týdne: Treatwell a Public Health England, Life Saving Wax /

Značka kosmetiky Treatwell se spojila s národní zdravotnickou službou Public Health England a společně bojují proti rakovině děložního čípku.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.

Treatwell, systém pro online objednávání kosmetických zákroků, se spojil s poradcem pro veřejné zdraví z britské národní zdravotnické služby Public Health England (PHE). Společně vytvořili kampaň na podporu preventivních vyšetření děložního čípku.

Společnost Treatwell učí kosmetické poradce, jak s klientkami mluvit o důležitosti pravidelných preventivních prohlídek, a to ve více než 500 partnerských salonech napříč Anglií. Zároveň po salonech rozmísťují informační plakáty a letáčky.

Součástí kampaně Life Saving Wax, která vznikla v Londýně ve spolupráci s agenturou Freuds, je také online video, v němž ženy nejprve odpovídají na otázky spojené s depilací voskem a následně na dotazy ohledně gynekologického vyšetření. Treatwell tak chce upozornit na fakt, že jde o téma, o kterém není vždy snadné hovořit.

Kampaň zároveň představuje digitální hub, který ženám vysvětluje, co taková kontrola obnáší, radí jim, jak to zařídit, aby prohlídka nebyla tak nepříjemná a kdy by se k ní měly odhodlat.

Rakovinu děložního čípku způsobuje lidský papilomavirus (HPV), který se šíří nechráněným pohlavním stykem. Ne všechny druhy viru způsobují rakovinu. Ty nebezpečné se postupně vyvíjí a mohou deformovat buňky děložního hrdla.

Podle Treatwell zemřou v Anglii na rakovinu děložního čípku v průměru dvě ženy denně. Pravidelné kontroly nicméně mohou pomoci detekovat abnormální buňky v počátečním stadiu a případnou léčbou zabránit jejich změně v rakovinotvorné buňky.

Projekt Life Saving Wax je součástí širší kampaně národní zdravotní služby Cervical Screening Saves Lives, která nabádá ženy k tomu, aby reagovaly na pozvánky na kontrolu a aby se jich účastnily, čímž pomohou bojovat s nárůstem počtu diagnostikovaných případů rakoviny.

Do platformy Contagious I/O neustále přidáváme analýzy jako je tato, stejně tak rozhovory o strategiích, články o nových technologiích, případové studie značek a reporty posledních trendů. Pokud o ní chcete vědět víc, případně si chcete do databáze zařídit přístup, klikněte sem.

Aby se z gynekologických prohlídek stala běžná věc / Tato kampaň je součástí širší iniciativy národní zdravotní služby, která se vědomě distancuje od slova „stěr“ (užívaného pro zastaralou metodu testování), aby tak u veřejnosti zlepšila vnímání procedury. Podle Treatwellu a národní zdravotní služby PHE mladé ženy nechodí na pravidelné prohlídky kvůli nedostatku informací ohledně důležitosti testu, kvůli tomu, že se stydí a obávají bolesti. Přesunutím debaty o zdravotním stavu dělohy z klinického prostředí lékařské ordinace do přátelského, intimního prostředí kosmetického salonu národní zdravotnická služba povzbuzuje ženy k tomu, aby byly ohledně procedury otevřenější. Zaostřeno na kosmetické postupy/ Výzkum charity Jo’s Cervical Cancer Trust uvádí, že třetina žen v Anglii by nepodstoupila prohlídku, kdyby si předtím neoholila nebo nedepilovala oblast bikin. Patnáct procent žen by kontrolu vynechalo kvůli lekci v posilovně nebo kvůli termínu depilace voskem. Zatímco se ženy zřejmě natolik stydí za své tělo, že jim to brání v podstoupení pravidelné kontroly, podle dat se ale nestydí tak moc, aby jim to zabránilo v intimním procesu voskové depilace. Posledních dvacet let v Anglii podle národní zdravotní služby dochází k poklesu počtu žen, které absolvují pravidelné gynekologické prohlídky. Zároveň ale u Treatwell značně vzrůstá počet objednaných termínů na depilaci voskem  – mezi lety 2017 a 2018 došlo dokonce k 84% nárůstu. Národní zdravotní služba se na toto chování zaměřila a kosmetické poradce pobídla, aby využívali výhody, které jim přináší jedinečný vztah s klienty. Výsledky výzkumu PHE ukazují, že 47 % žen mezi 25-34 lety by nevadilo mluvit o osobních tématech s kosmetickými poradci. Jak uvedla kosmetická ředitelka Treatwell Liz Hambletonová: „Naši poradci nejsou zdravotní experti, ale jsou lidští a denně hovoří se ženami o osobních tématech. Díky této důvěře mají unikátní příležitost podporovat ženy v oblasti kontrol děložního čípku a mohou jim poskytnout informace, které potřebují k uskutečnění vědomého rozhodnutí. Navíc v prostředí, kde mají ženy větší šanci se do debaty zapojit.“ Příležitost pro experty/ Každoročně je v Anglii rakovina děložního čípku diagnostikována  přibližně 2 600 ženám ve věku, kdy probíhá testování (mezi 25 a 64 lety). Z toho zhruba 700 žen této nemoci podlehne. Jelikož poskytuje kosmetické služby, dává společnosti Treatwell smysl šířit myšlenku, která v důsledku přispěje ke zdraví a pohodlí jejich zákaznic. Využíváním kosmetických poradců k šíření tohoto poselství si Treatwell získal podporu médií, spojení s národní zdravotnickou službou zase společnosti přineslo vyšší důvěryhodnost.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout