News & Views

Kampaň týdne: Ubisoft, Green Dawn /

Francouzský producent videoher přišel s originálním způsobem propagace – na novou hru upozorňuje v jiné hře pomocí skrytého zvukového podcastu

Jak dostat reklamu k hráčům počítačových her, kteří nesledují televizi a na počítači mají nastavené všechny možné nástroje, které zabraňují zobrazování reklam?

Společnost Ubisoft Entertainment SA přišla s neotřelým nápadem – k propagaci nové hry The Division 2 vytvořila sérii podcastů, v nichž nastiňuje děj chystané hry.

Podcast se skládá celkem ze šesti dílů, každý trvá od dvou do čtyř minut a vypráví příběh sedmi dětí, které se snaží přežít v postapokalyptickém světě. Tento zvukový obsah pak francouzský tvůrce ukryl do jiné ze svých počítačových her – do Ghost Recon Wildlands.

Hráči se obvykle k podcastu dostanou v průběhu hry - při poslechu virtuálního rádia, které hru doplňuje. Ubisoft na sérii podcastů nazvané Green Dawn spolupracovala s agenturou DDB Paris.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout