Francouzský producent videoher přišel s originálním způsobem propagace – na novou hru upozorňuje v jiné hře pomocí skrytého zvukového podcastu
Jak dostat reklamu k hráčům počítačových her, kteří nesledují televizi a na počítači mají nastavené všechny možné nástroje, které zabraňují zobrazování reklam?
Společnost Ubisoft Entertainment SA přišla s neotřelým nápadem – k propagaci nové hry The Division 2 vytvořila sérii podcastů, v nichž nastiňuje děj chystané hry.
Podcast se skládá celkem ze šesti dílů, každý trvá od dvou do čtyř minut a vypráví příběh sedmi dětí, které se snaží přežít v postapokalyptickém světě. Tento zvukový obsah pak francouzský tvůrce ukryl do jiné ze svých počítačových her – do Ghost Recon Wildlands.
Hráči se obvykle k podcastu dostanou v průběhu hry - při poslechu virtuálního rádia, které hru doplňuje. Ubisoft na sérii podcastů nazvané Green Dawn spolupracovala s agenturou DDB Paris.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz