Značka produktů pro péči o dítě vyvrací tabu a nereálné představy o rodičovství
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Značka dětských vlhčených ubrousků WaterWipes spustila globální kampaň #ThisIsParenthood. Zaměřuje se v ní na zážitky reálných rodin z prvního roku jejich rodičovství.
Londýnská kreativní agentura The Brooklyn Brothers vytvořila ve spolupráci s režisérkou nominovanou na filmovou cenu BAFTA Lucy Cohenovou intimní filmovou sérii, která „chce zbořit tabu a normalizovat upřímnou debatu o rodičovství“. V tiskové zprávě to uvedla společnost WaterWipes.
Reklamní kampaň značky WaterWipes autoři vytvořili v reakci na globální studii, která zjistila, že více než polovina z třinácti tisíc dotázaných rodičů měla v prvním roce rodičovství dojem, že selhává.
https://www.youtube.com/watch?v=qH7DfP-lcio
Kampaň se objevila také ve vlakových stanicích napříč Spojeným královstvím a na jednom z reklamních panelů na newyorském Times Square. WaterWipes kromě toho spolupracovala s influencery z řad rodičů, kteří pomohli její obsah rozšířit na sociálních sítích.
Jedná se o vůbec první kampaň, kterou značka od svého vzniku v roce 2016 vytvořila.
„Kampaň ukazuje na to, že ohledně rodičovství máme být jednoduše upřímní,“ uvedla marketingová ředitelka WaterWipes Cathy Kiddová pro časopis Marketing Week.
„Nejdůležitějším bodem kampaně je skutečnost, že až příliš rodičů na celém světě – nehledě na kulturu, etnický původ nebo pohlaví – si myslí, že od nich okolí očekává, že v momentě, kdy se stanou rodiči, budou přesně vědět, jak na to. Chceme tento mýtus vyvrátit a zahájit otevřenější debatu,“ dodala Kiddová.
Do platformy Contagious I/O neustále přidáváme analýzy jako je tato, stejně tak rozhovory o strategiích, články o nových technologiích, případové studie značek a reporty posledních trendů. Pokud o ní chcete vědět víc, případně si chcete do databáze zařídit přístup, klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz