Značka Vans rozšířila svou nabídku o produkty menších firem potýkajících se s karanténou
Vans nabídl v době koronaviru pomocnou ruku malým podnikatelům a zařadil do prodeje tenisky s jejich unikátním designem.
Skejtová značka pozvala zavřené obchody, restaurace a umělecké prostory, aby vytvořily vlastní vzhled tenisek Vans a prodává je na své e-commerce platformě.
Zisk z prodeje těchto modelů (bez nákladů na výrobu a dopravu) jde na konto návrhářů. Každý nákup tak znamená dobrý skutek a podporu pro místní podniky v nesnázích.
Pomocí online nástroje Customs navrhují zúčastněné firmy modely Vans Slip-On nebo Era, které opatří svým logem. Vans se zavázal k výrobě 500 párů od každého designu. Boty jsou dostupné online a zákazníci si mohou dále přizpůsobit jejich barvu popřípadě materiál.
Iniciativa Foot The Bill začala v USA 3. dubna s cílem pomoci podnikům ztělesňujím čtyři pilíře značky – umění, hudbu, akční sporty a streetovou kulturu. 20. dubna se rozšířila také na Evropu.
Globální prezident značky Doug Palladini zveřejnil otevřený dopis, v němž uvádí, že Vans zatím pomohl 160 podnikům a na základě Foot The Bill jim poskytl kolem 4 milionů dolarů.
Viceprezident eventů a propagací Vans a zároveň syn zakladatele značky Steve Van Doren celou iniciativu okomentoval v tiskové zprávě: „Můj otec Paul Van Doren vždy říkal, že jsme parta lidí, která dělá boty. Nyní je podpora těch lidí, kteří dávají prostor kreativitě a setkávání komunit z celého světa, důležitější než kdy dřív.“
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz