News & Views

Kampaně roku: Přehled vítězů Cannes Lions 2019 /

Právě skončil mezinárodní týden reklamy. Největší úspěch slaví Burger King s kampaní Whopper Detour

Na letošním ročníku Cannes Lions nejvíce zazářila kampaň Whopper Detour z dílny agentury FCB New York pro Burger King, která získala hned tři Grand Prix. Podle předpokladů se zadařilo také kampani Dream Crazy od Nike, která obdržela dvě hlavní ocenění, další dvě velké ceny dostala společnost Nike také za kampaň Graffiti Stores a Just Do It HQ at the church, dvojnásobný úspěch slavila také kampaň The New York Times s názvem The True Is Worth It.

Přehledné schéma cen, které mohou soutěžící na mezinárodním festivalu kreativity obdržet, najdete v této tabulce.

[caption id="attachment_174122" align="alignnone" width="3990"] Kliknutím zvětšíte, zdroj: canneslions.com[/caption]

Přehled Cannes Lions 2019 Grand Prix:


Titanium, Direct a Mobile: Burger King / Whopper Detour (FCB New York)

Film and Film Craft: The New York Times / The True Is Worth It (Droga5)

Outdoor a Entertainment for Sport (letos nově přidaná kategorie): Nike / Dream Crazy (Wieden + Kennedy)

Industry Craft: Nike / Just Do It HQ at the church (Momentum Worldwide)

Media: Nike Air Max / Graffiti Stores (AKQA São Paulo)

Social & Influencer: Wendy’s / Keeping Fortnite Fresh (VMLY&R Kansas City)

PR: Female Company / The Tampon Book (Scholz & Friends)

Creative Data: Black & Abroad / Go Back to Africa (FCB/Six Toronto)

Creative Strategy: Volvo / The E.V.A. Initiative (Forsman & Bodenfors)

Entertainment for Music 

Childish Gambino / This is America (Doomsday Entertainment)

Baco Exu do Blues / Bluesman (AKQA)

Entertainment: Johnson & Johnson: AIDS documentary (5B)

Digital Craft: Carlings / adDress the Future (Virtue)

Innovation: Wavio / See Sound (Area 23)

Radio and Audio: HBO / Westworld: The Maze (360i)

Design: Google / Creatability (Google Creative Lab)

Print & Publishing: An-Nahar / Blank Newspaper (Impact BBDO Dubai)

Creative Effectiveness: Carrefour / Black Supermarket (Marcel)

Ecommerce: Doconomy / Do Black (RBK Communication)

https://vimeo.com/333285470

Brand Experience & Activation: Microsoft / Xbox Adaptive Controller (McCann New York)

Health and Wellness: Ikea / ThisAbles (McCann Tel Aviv)

Pharma: GSK / Breath of Life (McCann Šanghaj)

Sustainable Development Goals: Mars Australia / The Lion’s Share (Clemenger BBDO)

Glass – The Lion for Change:

Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard / The Last Ever Issue (VMLY&R)

Pokud vás festivalové dění a témata zajímají z bližší perspektivy a z tohoto mezinárodního svátku nejlepší reklamní kreativity chcete dostat co nejvíc, přijďte 15.8. do VNITROBLOCKu. Připravujeme totiž Contagious CZ/SK: Cannes Deconstructed, kde vám řekneme vše podstatné, co se na letošním ročníku odehrálo. Vstupenky jsou k dispozici ZDE.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout