Právě skončil mezinárodní týden reklamy. Největší úspěch slaví Burger King s kampaní Whopper Detour
Na letošním ročníku Cannes Lions nejvíce zazářila kampaň Whopper Detour z dílny agentury FCB New York pro Burger King, která získala hned tři Grand Prix. Podle předpokladů se zadařilo také kampani Dream Crazy od Nike, která obdržela dvě hlavní ocenění, další dvě velké ceny dostala společnost Nike také za kampaň Graffiti Stores a Just Do It HQ at the church, dvojnásobný úspěch slavila také kampaň The New York Times s názvem The True Is Worth It.
Přehledné schéma cen, které mohou soutěžící na mezinárodním festivalu kreativity obdržet, najdete v této tabulce.
[caption id="attachment_174122" align="alignnone" width="3990"] Kliknutím zvětšíte, zdroj: canneslions.com[/caption]
Film and Film Craft: The New York Times / The True Is Worth It (Droga5)
Outdoor a Entertainment for Sport (letos nově přidaná kategorie): Nike / Dream Crazy (Wieden + Kennedy)
Industry Craft: Nike / Just Do It HQ at the church (Momentum Worldwide)
Media: Nike Air Max / Graffiti Stores (AKQA São Paulo)
Social & Influencer: Wendy’s / Keeping Fortnite Fresh (VMLY&R Kansas City)
PR: Female Company / The Tampon Book (Scholz & Friends)
Creative Data: Black & Abroad / Go Back to Africa (FCB/Six Toronto)
Creative Strategy: Volvo / The E.V.A. Initiative (Forsman & Bodenfors)
Entertainment for Music
Childish Gambino / This is America (Doomsday Entertainment)
Baco Exu do Blues / Bluesman (AKQA)
Entertainment: Johnson & Johnson: AIDS documentary (5B)
Digital Craft: Carlings / adDress the Future (Virtue)
Innovation: Wavio / See Sound (Area 23)
Radio and Audio: HBO / Westworld: The Maze (360i)
Design: Google / Creatability (Google Creative Lab)
Print & Publishing: An-Nahar / Blank Newspaper (Impact BBDO Dubai)
Creative Effectiveness: Carrefour / Black Supermarket (Marcel)
Ecommerce: Doconomy / Do Black (RBK Communication)
https://vimeo.com/333285470
Brand Experience & Activation: Microsoft / Xbox Adaptive Controller (McCann New York)
Health and Wellness: Ikea / ThisAbles (McCann Tel Aviv)
Pharma: GSK / Breath of Life (McCann Šanghaj)
Sustainable Development Goals: Mars Australia / The Lion’s Share (Clemenger BBDO)
Glass – The Lion for Change:
Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard / The Last Ever Issue (VMLY&R)
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz