Lotto Max se spojila s kultovní módní značkou Mr Saturday a prodává mikiny další a streetweare provázaný s losy
Lotto Max, jedna z národních kanadských loterií, stála tváří v tvář klesajícím prodejům. Její popularita u kanadské mládeže byla nízká: pouze 14 % dospělých mladších 35 let se účastnilo losování.
Agentura FCB Toronto spolupracovala s OLG (Ontario Lottery and Gaming Corporation), vládní organizací zodpovídající za loterie v provincii, a torontskou módní značkou Mr Saturday na vytvoření Dream Drop, streetwearové kolekce, která zároveň sloužila jako los do Lotto Max.
Kolekce oblečení, kterou navrhl zakladatel Mr Saturday Joey Gollish, byla představena online 28. března 2022. Každý kus obsahoval jednorázový kód a pokud jej vlastník zadal na web OLG, získal přístup k jedné hře Lotto Max týdně. Pokud lidé svůj kousek od Dreap Drop přeprodali nebo darovali někomu jinému, předali novému majiteli i svůj kód do loterie.
V kolekci o 400 kusech byla mikina, tepláky, sportovní bunda a kombinace trička, kšiltovky a ponožek. Každý kus stál 200 dolarů.
100 % zisků z prodejů šlo na Black Hxouse, torontskou organizaci poskytující mentoring a příležitosti pro rozvoj BIPOC (zkratka Black, Indigenous, and People of Color) kreativních podnikatelů.
Během tří dnů před spuštěním prodeje kolekce Lotto Max a Mr. Saturday zorganizovaly v Torontu pop-up obchod v podobě trezoru, který na kolekci lákal.
Po vyprodání mikin se streetwearoví fanoušci mohli pokusit vyhrát jednu z několika zbývajících na webových stránkách Lotto Max. Pro výhru museli prolomit kód k digitálnímu trezoru.
Výsledky / Podle agentury byly mikiny vyprodané během 11 minut. 90 % kolekce bylo vyprodáno během 24 hodin se ziskem 56 tisíc kanadských dolarů (44 tisíc amerických dolarů). Ze všech lidí, kteří si oblečení zakoupili, využilo kód, který je opravňoval k roční účasti v loterii, 84 %. Během prvních tří týdnů po kampani se ke hře registrovalo o 194 % víc mladých lidí, kteří tak zvedli prodeje o 200 %. Výsledky kampaně desetkrát překonaly původní cíle. Mezi lidmi, kteří kampaň zhlédli, vyústila ve 40% nárůst pozitivního vnímání Lotto Max.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz