Fastfoodový řetězec zjednodušil během deštivých dní online nabídku pro snazší odbavení zvýšeného počtu objednávek a zkrácení jejich přípravy o čtvrtinu
Výzva / Počet objednávek v KFC China může během deštivých dnů stoupnout až o 10 %, což vede k hromadění nevyřízených objednávek a zpožděným dodávkám. KFC chtělo za špatného počasí snížit tlak na zaměstnance v pobočkách, ale přitom se nepřipravit o růst prodeje. Jak ale vyřešit chaos v restauracích, který déšť naplaví?
Řešení / KFC China se rozhodlo nahradit svou běžnou nabídku zjednodušenými výhodnými kombinacemi a kdykoliv pršelo, propagovalo je prostřednictvím mobilní aplikace pro objednávání. Díky zjednodušenému menu bylo pro KFC snazší vyřizovat objednávky včas, což snížilo míru zpoždění a omezilo tlak vyvíjený na kurýry i zaměstnance restaurace.
Zlevněná menu The God of Rain vymyslela agentura Isobar China, Shanghai a byla automaticky k dispozici na základě vyhodnocení aktuálních dat o počasí a poloze. Fastfoodový řetězec spustil promoakci závislou na počasí napříč všemi šesti tisíci poboček napříč celou Čínou.
V rámci propagace kampaně se KFC spojilo z taiwanskou rockovou hvězdou Jame Hsiaem, kterému se žertovně říká „Bůh deště,“ jelikož během jeho čínského turné pršelo na 83 % jeho koncertů.
Výsledky / Podle agentury deštivé menu využilo během prvních dvou týdnů přes 850 tisíc zákazníků a více než 200 tisíc uživatelů za jeden jediný den. Čas nutný na přípravu objednávky se snížil o 25 %.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz