Fastfoodový řetězec zvýšil prodeje o 19 % potom, co na Blízkém východě vymyslel cheat kód
KFC spolu s agenturou TBWA\RAAD spustily v únoru v Dubaji kampaň navrženou s cílem zvýšit počet online prodejů v herní komunitě. Rozhodli se jít cestou integrace cheat kódu na svůj web.
Ve snaze oslovit herní publikum a na základě insightu, že hraní videoher dostane hráče do stavu připomínajícího meditaci, kdy je vyrušování ze strany značek nevhodné, přidal řetězec s rychlým občerstvením na své webové stránky gamerům dobře známý trik.
Po zadání kombinace Shift+K+F+C na webu KFC došlo k automatickému zadání, zpracování a doručení objednávky s oblíbeným jídlem držitele registrovaného účtu (pokud si v rámci účtu uložil platební kartu a adresu).
Pro neregistrované odemknul cheat kód tajné menu s názvem Gamer’s Box (s jídlem, které lze prakticky jíst jednou rukou).
Povědomí o kampani zvýšilo KFC pomocí spolupráce s několika největšími herními influencery na Twitchi, kteří působí v oblasti Blízkého východu a Severní Afriky, například Bandarita, RealFeras, 3 Gaming nebo Meshael MR. Kampaň Shift+K+F+C běžela v několika zemích: Maroku, Bahrajnu, Libanonu, Spojených arabských emirátech, Saudské Arábii, Ománu a Egyptě.
Výsledky / Podle agentury kampaň přinesla dvacet milionů impresí na sociálních sítích a oslovila 1,7 milionů lidí, z nichž 350 tisíc na nápad zareagovalo. Návštěvnost webu KFC stoupla o 58 % a zavítalo sem přes 102 tisíc nových návštěvníků. Počet online objednávek speciálních balíčků stoupl během kampaně o 19 %.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz