Fastfoodový řetězec otevřel luxusní restauraci, kde podává lahůdky inspirované charakteristickými položkami z jeho menu, vnímání kvality KFC se v Austrálii zvýšilo o 41 %
KFC zorganizovalo v Austrálii zážitkovou večeři o jedenácti chodech od proslulého šéfkuchaře Nellyho Robinsona.
Všechna jídla z menu byla inspirována klasickými položkami, která jsou v nabídce řetězce.
Například chod Tongue Twister obsahoval smažené kuře, rajče, salát a pepřovou majonézu, naaranžované do tvaru zakladatele KFC, Colonera Sanderse. Hosté byli vyzváni, aby vylízali talíře.
Další chod byl sestaven, tak aby se v něm musela rozpustit svíčka ze zmrazeného hovězího loje, načež vznikla omáčka, která přelila bramborovou bulku.
KFC Degustation od agentury Ogilvy, Sydney poprvé proběhla 30. března v rámci exkluzivního otevřením pro food kritiky, novináře, slavné kuchaře a influencery. Po tři následující večery KFC uspořádalo veřejné degustace.
KFC uvádí, že se na čekací listinu na účast na akci zapsalo přes 20 tisíc osob. Cena degustace byla 75 dolarů za osobu a konala se v tajné lokalitě v Alexandrii v Sydney.
K dalším touchpointům eventu patřilo párování vína, přivítání na červeném koberci se šampaňským v ceně, umělecké ztvárnění Colonela ze zlatých motýlků jako dekorace stolů a „kuřecí stehno jako obláček“ nad hlavami hostů, píše Time Out.
Degustace, slovo francouzského původu znamenající „na ochutnání“, slibuje probuzení smyslů prostřednictvím divadla, kreativity a samozřejmě také chuti.
Výsledky / Podle case study videa kampaň KFC Degustation zvedla vnímání KFC v Austrálii o 41 %, vygenerovala 1,2 miliardy impresí a přes 1 372 mediálních výstupů.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz