Značka čokoládových tyčinek prohrála v online turnaji Fifa 22, aby poskytla vystresovaným hráčům potřebanou pauzu
Ve Fifa 22 existuje FUT Champions mód, v němž hráči ve dvaceti zápasech soupeří s různými online protihráči a ziskávají herní odměny. Ten, kdo hraje soustavně dobře a vyhrává stále větší množství zápasů, nadále nastupuje proti stále lepším protihráčům a získávat lepší ceny.
Během FUT Champions víkendu 22. - 24. dubna se KitKat zapojil do Fifa 22 Weekend League a cíleně v zápasech prohrával, aby si malajští hráči mohli „Dát pauzu“.
Značka čokoládových tyčinek z portfolia Nestlé společně s agenturou Wunderman Thompson, Amsterdam, vytvořily pro kampaň Giving Gamers a Break na Fifa 22 pro PlayStation sto bezplatných účtů. Založily také Kitto Kath squad, skupinu hráčů z celého světa, kteří mají v příjmeních Kit nebo Kat (např. Australan Ryan Kitto, Němec Florian Kath, Nor John Kitolano nebo japonský fotbalista Chihiro Kato).
KitKat se následně kvalifikoval do herního módu soutěžní Weekend League, v níž je toho v sázce hodně. Aby hráčům pomohl k rychlému vítězství, každý ze stovky KitKat účtů při hře rychle střelil gól a zápas opustil, tím se vzdal a svému protihráči zajistil tu nejjednodušší výhru.
Po rychlé porážce Kitto Katha obdržel každý hráč od značky soukromou zprávu, kde dostal vysvětlení, proč došlo na rychlé vítězství a jak mohou získat čokoládovou tyčinku na ochutnávku zdarma. Ve zprávě stálo: „Rozhodli jsme se, že si každý zaslouží pauzu od FIFA stresu. Tak si užij klidnou mysl díky tomu nejrychlejšímu a nejjednoduššímu vítězství ve Weekend League, které zažiješ. Dej si pauzu, dej si jednoduché vítězství.“
Výsledky / Přes 700 hráčů podle agentury obdrželo během víkendu snadné vítězství ve FUT Champions – což je více než třicet KiKat tyčinek rozdaných za hodinu. 87% hráčů navíc na zprávu od značky odpovědělo a 100 % z jejich reakcí bylo pozitivní.
Získejte členství v Contagious /
Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz