News & Views

KitKat infiltroval Fifu 22, aby dal hráčům pauzu /

Značka čokoládových tyčinek prohrála v online turnaji Fifa 22, aby poskytla vystresovaným hráčům potřebanou pauzu

Ve Fifa 22 existuje FUT Champions mód, v němž hráči ve dvaceti zápasech soupeří s různými online protihráči a ziskávají herní odměny. Ten, kdo hraje soustavně dobře a vyhrává stále větší množství zápasů, nadále nastupuje proti stále lepším protihráčům a získávat lepší ceny.

Během FUT Champions víkendu 22. - 24. dubna se KitKat zapojil do Fifa 22 Weekend League a cíleně v zápasech prohrával, aby si malajští hráči mohli „Dát pauzu“.

Značka čokoládových tyčinek z portfolia Nestlé společně s agenturou Wunderman Thompson, Amsterdam, vytvořily pro kampaň Giving Gamers a Break na Fifa 22 pro PlayStation sto bezplatných účtů. Založily také Kitto Kath squad, skupinu hráčů z celého světa, kteří mají v příjmeních Kit nebo Kat (např. Australan Ryan Kitto, Němec Florian Kath, Nor John Kitolano nebo japonský fotbalista Chihiro Kato). 

KitKat se následně kvalifikoval do herního módu soutěžní Weekend League, v níž je toho v sázce hodně. Aby hráčům pomohl k rychlému vítězství, každý ze stovky KitKat účtů při hře rychle střelil gól a zápas opustil, tím se vzdal a svému protihráči zajistil tu nejjednodušší výhru.

Po rychlé porážce Kitto Katha obdržel každý hráč od značky soukromou zprávu, kde dostal vysvětlení, proč došlo na rychlé vítězství a jak mohou získat čokoládovou tyčinku na ochutnávku zdarma. Ve zprávě stálo: „Rozhodli jsme se, že si každý zaslouží pauzu od FIFA stresu. Tak si užij klidnou mysl díky tomu nejrychlejšímu a nejjednoduššímu vítězství ve Weekend League, které zažiješ. Dej si pauzu, dej si jednoduché vítězství.“

Výsledky / Přes 700 hráčů podle agentury obdrželo během víkendu snadné vítězství ve FUT Champions – což je více než třicet KiKat tyčinek rozdaných za hodinu. 87% hráčů navíc na zprávu od značky odpovědělo a 100 % z jejich reakcí bylo pozitivní.

 

Získejte členství v Contagious /

Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.

Contagious Insight

Nové pauzy / KitKat ve videu případové studie zmiňuje, že značka využívá ikonický slogan „Dej si pauzu, dej si KitKat“ jako platformu a kreativní odrazový můstek od roku 1958. V průběhu let značka tyčinky z oplatek a čokolády ze sloganu dokázala vytvořit řadu vtipných a zábavných iterací. V rozhovoru s Contagious z roku 2020 o The KitKat Kit campaign Jason Berry, kreativní ředitel Wunderman Thompson, London, řekl: „Čistá hodnota ‚Dej si pauzu, dej si Kitkat‘ je obzvlášť důležitá, pokud má značka tolik dalších, podobných konkurentů a supermarketových náhražek, které se snaží vetřít do spotřebitelské přízně. Vzniká tu potřeba bojovat za právo na existenci. Musíte lidem dát filosofii, kterou si koupí. Proto je KitKat tak silný. Je to jedna z jeho klíčových výzev, nadále tento starý slogan využívat a představovat ho v novém. Prvek „Dej si pauzu“ představuje zásadní zbraň, díky které KitKat zůstává v myšlenkách zákazníků.“ Tam, kde je vášeň / Berry o kampani The KitKat Kit mimo jiné uvedl, že se značka rozhoduje působit v oblastech, kde vidí intenzivní a oddané fanouškovské základny, „Chtěli jsme odhalit vášeň, v níž je potřeba pauzy nutná, spíš než abychom tvořili něco umělého, chtěli jsme začít tím, co působí přirozeně a skutečně, kde má KitKat právo promluvit. V rámci kampaně Giving Gamers a Break agentura Wunderman Thompson tvrdí, že FIFA je v Malajsii nejoblíbenější hrou mezi hráči od 25 do 35 let věku, což z ní dělá ideální příležitost, jak takovou fanouškovskou základnu oslovit. „KitKat byl vždy masová značka zaměřená víceméně na všechny, tahle strategie ale není nová. Akorát se trochu víc přiklonila k mileniálskému trhu, kde se snažíte získat věrného fanouška, na něhož se poté KitKat může spolehnout několik desítek let,“ řekl nám Berry.  Během posledních několika let si Contagious všimla rostoucího trendu značek vstupujících do populárních videoher, kde aktivují jakési uspokojení vášnivých fanouškovských základen, které tu působí. Příklady některých nejlepších provedení najdete tady v kolekci Best of Gaming. Klíčem k úspěchu většiny z nich bylo, že nepřeťaly tok hry a naopak dodaly zážitku přidanou hodnotu, což jsou pravidla, kterými se Giving Gamers a Break řídí skvěle.  Slané snacky vítězí / Ve studii Consumer Insights – Games and Esports z roku 2020 od výzkumné společnosti NewZoo report odhaluje, že 80 % hráčů při hraní pravidelně konzumuje jídlo a pití. V rámci regionu APAC jsou preferovanější slané svačinky před těmi sladkými, kde první konzumuje 51 % osob, zatímco ty druhé pouhých 39 %. S ohledem na tuto informaci Giving Gamers a Break chytře pomáhá zvýšit užitečnost tyčinky KitKat, když ji představuje nejen jako svačinku, ale jako povolení k pauze – což může KitKat pomoci zvítězit v jeho bitvě proti slaným svačinkám i dalším čokoládovým konkurentům v kategorii. Jako kreativní ředitel nám Berry také řekl: „Kategorie sladkostí je velmi konkurenční. Neustále ji zaplňuje spousta nových produktů a KitKat čelí poměrně velkému tlaku, aby zůstal relevantní. Zatímco trend zdravých svačinek roste.“ Kampaně jako je tato pomáhají KitKatu získat konkurenční výhodu ve salicienci a zapamatovatelnosti.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout