Tommee Tippee propaguje kojenecké produkty v explicitní reklamě a bojuje se stigmaty kojení
Značka kojeneckého zboží Tommee Tippee spustila v březnu globální kampaň s cílem otevřít upřímnou debatu o kojení. Vytvořila ji londýnská kreativní agentura Manifest a ve spolupráci s manchesterskou produkční společností The Gate. Kampaň v průběhu letošního roku dále rozvinou regionální propagační aktivity po celém světě.
Kromě boje proti obecnému stigmatu patří k cílům kampaně i osvěta v oblasti komplexních otázek v souvislosti s kojením, jasné odmítnutí ideje prsou jako archetypálního sexuálního objektu a propagace dvou nových výrobků značky.
Kampaň přichází poté, co značka provedla ve spolupráci s agenturou Manifest globální kvalitativní a kvantitativní výzkum odhalující, že se 74 % žen domnívá, že společnost přehlíží obtíže spojené s kojením, 50 % žen cítí tlak okolí na to, aby kojily a 54 zúčastněných vypovědělo, že kojení ovlivnilo jejich duševní zdraví.
Ústřední video kampaně zobrazuje rozmanitou skupinu žen a ukazuje různé formy dětské výživy, samozřejmě za účasti produktů Tommee Tippee.
Zároveň se spotem značka spustila šestidílnou digitální sérii s názvem Spill the Milk, která je od 2. března ke shlédnutí na webu kampaně. Zabývá se tématy, která trpí nedostatečnou pozorností, například odsáváním mléka nebo ukotvením dětských autosedaček, řeší ale také pocity spojené s nepatřičným hodnocením ze strany společnosti.
Návštěvníci webu zde najdou i autentické příběhy o dětské výživě z pohledu několika žen a také zjistit více informací o výrobcích značky.
Ve Spojeném království, USA a Austrálii spouští značka integrovanou kampaň s orientací na PR, placené i organické příspěvky na sociálních sítích, spolupracuje s influencery, nasazuje pre-roll spoty před internetová videa, a rozmisťuje PPC reklamu a bannery do online prostoru. V Evropě a regionech jihovýchodní Asie bude rozsah kampaň omezenější.
„Matky po celém světě nejsou připravené na reálný poporodní život,“ sdělila Contagious Emma Corbett, ředitelka kampaně v agentuře Manifest. „Neuvěřitelných 93 % matek říká, že při kojení čelí náročným fyzickým, emočním a psychickým výzvám, kterým nikdo nevěnuje dostatečnou pozornost, což zamezuje všeobecné povědomí, by jim před porodem ale i po něm zprostředkovalo potřebnou osvětu. The Boob Life se snaží o překonání tohoto stavu prostřednictvím reprezentace opravdové zkušenosti, které matky každodenně čelí.“
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz