News & Views

Kojenecká značka si pohrává s cenzurou a nabízí realitu kojení /

Tommee Tippee propaguje kojenecké produkty v explicitní reklamě a bojuje se stigmaty kojení

Značka kojeneckého zboží Tommee Tippee spustila v březnu globální kampaň s cílem otevřít upřímnou debatu o kojení. Vytvořila ji londýnská kreativní agentura Manifest a ve spolupráci s manchesterskou produkční společností The Gate. Kampaň v průběhu letošního roku dále rozvinou regionální propagační aktivity po celém světě.

Kromě boje proti obecnému stigmatu patří k cílům kampaně i osvěta v oblasti komplexních otázek v souvislosti s kojením, jasné odmítnutí ideje prsou jako archetypálního sexuálního objektu a propagace dvou nových výrobků značky.

Kampaň přichází poté, co značka provedla ve spolupráci s agenturou Manifest globální kvalitativní a kvantitativní výzkum odhalující, že se 74 % žen domnívá, že společnost přehlíží obtíže spojené s kojením, 50 % žen cítí tlak okolí na to, aby kojily a 54 zúčastněných vypovědělo, že kojení ovlivnilo jejich duševní zdraví. 

Ústřední video kampaně zobrazuje rozmanitou skupinu žen a ukazuje různé formy dětské výživy, samozřejmě za účasti produktů Tommee Tippee.

Zároveň se spotem značka spustila šestidílnou digitální sérii s názvem Spill the Milk, která je od 2. března ke shlédnutí na webu kampaně. Zabývá se tématy, která trpí nedostatečnou pozorností, například odsáváním mléka nebo ukotvením dětských autosedaček, řeší ale také pocity spojené s nepatřičným hodnocením ze strany společnosti. 

Návštěvníci webu zde najdou i autentické příběhy o dětské výživě z pohledu několika žen a také zjistit více informací o výrobcích značky.

Ve Spojeném království, USA a Austrálii spouští značka integrovanou kampaň s orientací na PR, placené i organické příspěvky na sociálních sítích, spolupracuje s influencery, nasazuje pre-roll spoty před internetová videa, a rozmisťuje PPC reklamu a bannery do online prostoru. V Evropě a regionech jihovýchodní Asie bude rozsah kampaň omezenější. 

„Matky po celém světě nejsou připravené na reálný poporodní život,“ sdělila Contagious Emma Corbett, ředitelka kampaně v agentuře Manifest. „Neuvěřitelných 93 % matek říká, že při kojení čelí náročným fyzickým, emočním a psychickým výzvám, kterým nikdo nevěnuje dostatečnou pozornost, což zamezuje všeobecné povědomí, by jim před porodem ale i po něm zprostředkovalo potřebnou osvětu. The Boob Life se snaží o překonání tohoto stavu prostřednictvím reprezentace opravdové zkušenosti, které matky každodenně čelí.“

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Značka jako neziskovka / Výzkum ukazuje, že stigma spojené s kojením a ním spojené dopady na duševní zdraví jsou ve společnosti rozšířeným problémem, o němž se zřídkakdy diskutuje. Tato kampaň podporuje všechny ženy po porodu a mění staromódní vnímání prsou jako pouhý objekt sexuálního zájmu. Kampaň konfrontuje stigma a zároveň sbližuje lidi nestranným postojem k alternativním způsobům dětské (umělé) výživy, která často vzbuzuje vášnivé protichůdné názory. Kampaň postupně představuje a podporuje všechny možnosti. Tommee Tippee dává ruce pryč od tradičních zvyklostí své kategorie a staví se do role neziskové organizace. Efektivně využívá média, vlastní vliv, PR dosah i výzkum a palčivou otázku tak prosazuje jménem spotřebitele. Všechno PR je dobré PR / Když Contagious o kampani hovořila s ageturou Manifest, zjistili jsme, že i reklamní tvůrci přispívají k udržování stereotypu o nevhodnosti kojení, které navíc podléhá sexualizace, jelikož ženská prsa při něm hrají prim – agentura čelila v Británii pokusům o cenzuru ze strany Facebooku i organizace Clearcast. Cenzura mohla na jedné straně omezit dosah kampaně, odpor však pro značku na druhou stranu vytvořil jedinečnou PR příležitost, aby poukázala na to, jak hluboko zakořeněné stigma skutečně je. Navzdory omezením byla komplexní globální strategie Tommee Tippee pro sociální média navržena tak, aby oslovila ženy z celého světa, které v minulosti díky kojení cítily nedostatek podpory a uznání. Ukažte to / Kampaň se staví čelem důležitému problému a zároveň zajímavě a poutavě ukazuje kompletní nabídku výrobků Tommee Tippee. Značka mohla vytvořit standardní produktovou reklamu, místo toho se ale rozhodla prezentovat jako značka, která je na straně rodičů. Jak? Ukázala matky s produkty v akci, při různých variantách krmení. Video a šestidílná série navíc výrobky představují po boku silné, významné myšlenky. Tommee Tippee potenciální zákazníky informuje, že má pro ně značka ten pravý výrobek odpovídající jejich konkrétním preferencím a že bude bojovat za jejich právo zvolit si způsob, jak dají svému miminku najíst.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout