News & Views

Kupte si nejdražší tričko na světě a dostanete byt Diesel v Miami /

Diesel vyrábí absurdně drahá trička, propaguje tak svou spekulaci na trhu s nemovitostmi

Módní značka Diesel uvedla kolekci triček, jejichž cena se pohybuje mezi 370 tisíci dolarů a 5,5 miliony dolarů. Když si je koupíte, získáte byt zdarma. 

Firma trička vytvořila, aby upozornila na svůj nový riskantní krok na trhu s nemovitostmi. Jedná se o značkové byty Diesel ve floridském Miami.

Všech 143 unikátních triček zdobí potisky půdorysů stejného počtu bytů, které zákazníci „dostanou zdarma“ k nákupu.

Diesel uvádí, že model „F2-L7“ je se svou „zanedbatelnou“ cenou 5,5 milionu dolarů nejdražší tričko na světě. Na druhé straně spektra se nachází nejlevnější kus kolekce za 370 tisíc dolarů.

Kampaň The Condo T-shirts vymyslela agentura SMALL, New York a komplex bytů je výsledkem spolupráce s realitní agenturou Bel-Invest. Počátek výstavby komplexu s názvem Diesel Wynwood je naplánovaný na začátek dubna.

Byty se nachází ve stylové, kosmopolitní čtvrti Wynwood v Miami, na Floridě. Značka uvádí, že obytné prostory budou vizí toho, čím může být moderní život v metropoli v souladu se zdravím a přírodou.

Součástí komplexu je velká, otevřená vstupní hala s galerijním prostorem, posilovna, bazén, konferenční místnost, meditační místnost a nádvoří s širokou škálou tropických rostlin. Zájemci měli od prosince možnost prostory navštívit a zběžně si je prohlédnout.

Byty Diesel budou mít také certifikát WELL, nástroje a systém, který rozpoznává budovy s kladným vlivem na zdraví a psychickou pohodu svých obyvatel.

V koupelnách, kuchyních, obytných a společných prostorách budou dřevěné podlahové krytiny i obklady z kolekce Diesel Living a po nastěhování si obyvatelé budou moci vybrat také další předměty z kolekce Diesel Living, například lampy nebo židle.

Stejné produkty jsou v obchodech Diesel, v prémiových obchodních domech a dalších partnerských obchodech k dostání po celém světě.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.

Contagious Insight

Pravou nohou vpřed / Diesel možná vyrábí nábytek teprve od roku 2008, ale produkci oblečení se věnuje od roku 1978 a kolekce oděvů jsou nejikoničtější a nejrozpoznatelnější charakteristikou značky. Byty Diesel Wynwood nemají s oblečením Diesel nic společného, značka na ně ale upozorňuje kampaní s kolekcí vtipných triček v čele. Diesel moc dobře ví, že když něco tak všeobecně známého a charakteristického umístí do popředí, přivede k novému obchodnímu záměru pozornost tisku a širší dosah. Jedná se o husarský kousek, ale nejde jen o PR. Až bude stavba kompletní, značce bude patřit 143 bytů v hodnotě milionů dolarů a prvním krokem k jejich prodeji je zajištění toho, že lidé budou o jejich existenci vědět. Kampaň Condo T-shirts je skvělý způsob, jak toho dosáhnout. Každé zboží má svého kupce / Byty Diesel jsou určené mladým, stylovým, společenským celebritám. To se také odráží v kreativním zpracování kampaně, kde móda hraje prim, a ve videu ke spuštění prodeje s mladými modely a modelkami. Business Insider vyzpovídal realitní makléře z bohatých čtvrtí New Yorku, z Kalifornie i Floridy, aby lépe porozuměl tomu, co mileniálové s vysokými příjmy od nemovitostí očekávají. Sally Forster Jones z Compass Real Estate řekla: „Mileniálové většinou preferují novostavby s úpravou podle poslední módy.“ Článek také popisuje, jak důležité jsou i soukromé venkovní obytné prostory a bazény a tohle všechno také zahrnují plány na výstavbu komplexu Diesel. Moderní bydlení / Rozšíření sortimentu z oblečení na nábytek a lifestylové produkty může být pro módní značky, zejména ty, které mají unikátní a populární styl, přirozeným přechodem (oslím můstkem). Luxusní značka LVMH například v roce 2018 odkoupila cestovní a ubytovací společnost Belmond, které patří několik navýsost luxusních hotelů napříč Evropou. Tyto pětihvězdičkové hotely navštěvují celebrity nejzvučnějších jmen. Nákup ubytovací společnosti společně s integrací vlastních produktů LVMH proto už tak luxusní zážitek jen povýšil. Expanze Dieselu na trh se soukromými a obytnými nemovitostmi strategii LVMH ve výsledku odráží. Kreativní ředitelka Diesel Licences Andrea Rosso Contagious řekla: „Domov dnes představuje místo, kde trávíte mnohem víc času než dřív, což je také důvod, proč se stal takovým symbolem, vyjadřuje váš životní styl: jsem to, v čem existuji. Když lidé v takových prostorách tráví dovolenou nebo když je vlastní, dostávají se hlouběji do značky a dávají najevo, že je součástí jejich životního stylu, což podporuje kvalitu a také vnímání statusu Diesel living.“

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout