Fast-foodová značka pronikla do Spotify zóny bez reklam a předvedla tam nový burger
KFC Middle East chtělo v rámci spuštění prodeje „anything but ordinary“ Kentucky burgeru inzerovat v prostoru bez reklam na Spotify Premium.
Značka se proto spojila se třemi hudebními umělci z regionu, Flipperachim, Moh Flowem a Shébani, aby burger propagovali pomocí profilových a úvodních fotografií, hodnocení a událostí na svých profilech. Nové profilovky umělců obsahovaly Kentucky burgerem a když fanoušci rozklikli lokalitu nadcházejících koncertů, zobrazila se jim nejbližší restaurace KFC.
Playlisty umělců navíc obsahovaly skladby jako „Discover“, „New“, „Kentucky, Burger“, „Come & Visit“, „KFC“, „Get It“, nebo „Before it’s too late“ seřazené za sebou tak, aby uživatele Spotify přivedly k ochutnání nového burgeru.
KFC využilo všechny metody, které platforma nabízí, k propagaci Kentucky burgeru, aniž by došlo k přerušení přehrávání.
Na tvorbě kampaně Anything But Ordinary spolupracovala agentura Memac Ogilvy, Dubai.
KFC Middle East podle našich odhadů s touto kampaní neoslovilo ani 100 tisíc lidí. Flipperachiho poslouchá měsíčně 42 tisíc, Moh Flowa 34 tisíc a Shébaniho zhruba 20 tisíc fanoušků.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz