News & Views

Květinářství vytvořilo „pánské pugéty“ pro kampaň o duševním zdraví /

Fig & Bloom nabízí edici pugétů od mužů pro muže a motivuje je k větší komunikaci s přáteli

Před dnem sv. Valentýna se australské květinářství Fig & Bloom spojilo s charitativní organizací zaměřující se na propagaci duševního zdraví Gotcha4Life a společně vytvořily květinový pugét navržený jako dar od mužů pro jejich mužské kamarády ve snaze rozpoutat konverzaci o duševním zdraví a posílit sociální vazby.

Ve spolupráci s kreativní agenturou Thinkerbell v Melbourne vytvořilo Fig & Bloom tři různé květinové aranže pro a vznikla kolekce s názvem Broquet (Pinnacles, Daintree and Uluru).

Každý pugét se prodává ve dvou velikostech a stojí 85 AUD (65 USD) nebo 125 AUD (97 USD). Pugéty jsou tvoří množství druhů trvanlivých květin a zeleně a podle webu značky vydrží až šest let.

S každou objednávkou má dárce zároveň možnost přiložit jedno z pěti přání: „High five bro“, „Miss you bro“, „Love you bro“, „Thank you bro“, nebo „Best bro ever“.

Polovina zisku z každého „Broquetu“ putuje Gotcha4Life na organizaci workshopů a prezentací podporujících budování duševního zdraví mužů a komunit v celé Austrálii.

„Skutečnost, že sebevražda je nejčastější příčinou smrti Australanů ve věku od 15 do 44 let, je alarmující. Muži každý den spáchají 75 % sebevražd na území Austrálie,“ uvedl v tiskové zprávě Gus Worland, spoluzakladatel Gotcha4Life.

„Většina mužů nechce přiznat, když se jim nedaří,“ dodal Gus Worland. „Doufáme, že i díky Broquet najde letos v únoru větší množství mužů sílu požádat své přátele o pomoc.“

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Sdílejte lásku / Předpokládá se, že do roku 2027 dosáhne světový trh s řezanými květinami hodnoty 41 miliard dolarů. Den sv. Valentýna je pro světový trh s květinami největší příležitost v roce. Zamilovaní z celého světa při něm v roce 2020 za prémiové pugéty pro své lásky utratili sedm miliard dolarů. Darování květin mezi muži-přáteli ovšem není z historického pohledu běžnou praxí (stačí si vybavit tři největší příležitosti k darování květin: Den matek, Den sv. Valentýna a Mezinárodní den žen). Fig & Bloom boří stereotyp a představuje řadu produktů pro netradiční populaci s cílem rozšířit kategorii a zvýšit prodeje. Slovy Byrona Sharpa (How Brands Grow): „Úspěšně rostoucí značky (s největším podílem na trhu) jsou univerzálně populární a mají nejširší možnou zákaznickou základnu.“   Kytice za všechna slova / Přestože má kampaň zábavný, vtipný tón, reaguje na problém, který je ve společnosti čím dál tím aktuálnější: toxickou maskulinitu. Studie společnosti Unilever z roku 2017 zjistila, že muži v USA, Velké Británii a Mexiku se cítí lapení ve „mužské škatulce“ a valná většina z nich ze zvyku věří, že „skutečný muž“ se chová jistým způsobem. Studie Ipsos MORI, která se ptala čtyř tisíců mužů z USA, Kanady, Velké Británie a Austrálie, jak vnímají svou mužnost, ukázala, že zatímco většina mužů ví, že je důležité, aby projevovali své emoce, mají stále pocit, že za to jsou trestáni. 58 % mužů cítí, že se od nich očekává, že „budou emocionálně silní a nebudou projevovat své slabiny,“ 38 % mužů se vyhýbá svěřování se s pocity a 29 % uvádí, že někdy cíleně před ostatními nedali znát emoce nebo zadrželi pláč, aby zachovali svou mužnost.     Jde o problém, který pandemie Covidu-19 jen prohloubila. Studie Social Research Centre odhalila, že třetina mužů vnímá, že oslabení jejich vztahů s přáteli a kolegy vlivem protipandemickým opatřením. Povzbuzení mužů, aby navázali kontakt prostřednictvím darování květin Fig & Bloom, pomáhá zvýšit povědomí o problému autentickým způsobem, který přímo souvisí se značkou. Více informací ohledně reakcí značek na stereotypy toxické maskulinity a propagace progresivní reprezentace významu „mužství“, si přečtěte náš trend Modern Masculinity. Nová vůně / Za zmínku stojí, že Fig & Bloom nežádá muže o to, aby začali svým kamarádům posílat na Valentýna tucet růží. Květinářství využilo trvanlivé květiny a zeleň a vytvořilo produkt, který cílovou skupinu s velkou pravděpodobností zaujme přirozeně a dalo mu význam, který překonává tradiční asociace s kategorií.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout