Fig & Bloom nabízí edici pugétů od mužů pro muže a motivuje je k větší komunikaci s přáteli
Před dnem sv. Valentýna se australské květinářství Fig & Bloom spojilo s charitativní organizací zaměřující se na propagaci duševního zdraví Gotcha4Life a společně vytvořily květinový pugét navržený jako dar od mužů pro jejich mužské kamarády ve snaze rozpoutat konverzaci o duševním zdraví a posílit sociální vazby.
Ve spolupráci s kreativní agenturou Thinkerbell v Melbourne vytvořilo Fig & Bloom tři různé květinové aranže pro a vznikla kolekce s názvem Broquet (Pinnacles, Daintree and Uluru).
Každý pugét se prodává ve dvou velikostech a stojí 85 AUD (65 USD) nebo 125 AUD (97 USD). Pugéty jsou tvoří množství druhů trvanlivých květin a zeleně a podle webu značky vydrží až šest let.
S každou objednávkou má dárce zároveň možnost přiložit jedno z pěti přání: „High five bro“, „Miss you bro“, „Love you bro“, „Thank you bro“, nebo „Best bro ever“.
Polovina zisku z každého „Broquetu“ putuje Gotcha4Life na organizaci workshopů a prezentací podporujících budování duševního zdraví mužů a komunit v celé Austrálii.
„Skutečnost, že sebevražda je nejčastější příčinou smrti Australanů ve věku od 15 do 44 let, je alarmující. Muži každý den spáchají 75 % sebevražd na území Austrálie,“ uvedl v tiskové zprávě Gus Worland, spoluzakladatel Gotcha4Life.
„Většina mužů nechce přiznat, když se jim nedaří,“ dodal Gus Worland. „Doufáme, že i díky Broquet najde letos v únoru větší množství mužů sílu požádat své přátele o pomoc.“
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz