Tým brazilské Contagious vyzdvihuje své oblíbené kampaně z regionu Latinské Ameriky
Kampaň „Novos Beijos Icônicos“ (Nové ikonické polibky) replikuje polibky proslavené v pop kultuře. Například z filmů jako Spider-Man nebo Titanic, případně historické momenty – například svatební polibek prince Charlese a Diany.
Kampaň od agentury GUT debutovala během průvodu LGBTQIA+ Pride Parade v São Paulu, který letos opět proběhl v online podobě.
„Za ikonické považujeme tucty polibků, ale všechny mají jedno společné: odehrávají se mezi heterosexuály. Jako značka, která věří na svobodu včetně té v lásce, jsme museli tyto polibky přehodnotit,“ řekl Bruno Brux z GUT.
Značka na tvorbě reklamy spolupracovala s agenturou Dojo. Reklamou provází José Luiz Datena, populární televizní moderátor, který si vybudoval jméno v 90. letech díky moderování televizního seriálu o zločinech, které se skutečně staly, Cidade Alerta (Bdělé město). Datena je místní ikonou senzacechtivého policejního tisku. Strategie kampaně toho využila ve prospěch téměř nereálného příběhu seriálu.
Datena v kampani využívá svůj klasický reportážní styl a známé fráze, aby diváky nalákal ke sledování seriálu o Pedrovi Domovi z produkce Amazon.
[insight]
Nová nostalgie / Teď, když dospívá druhá polovina generace mileniálů a první polovina Generace Z, se 90. léta a začátek 21. století staly v pop kultuře prominentním nostalgickým obdobím.
Touha po (znovu) objevení této doby a jejího charakteru i kulturních zvyklostí je čím dál tím víc patrná v hudbě, módě, filmech a dokonce i v reklamách. Vezměte například seriál jako jsou The People v. O.J. Simpson: American Crime Story nebo dokument Framing Britney Spears. Dom hraje v brazilském kontextu stejnou roli – a obnova Datenova charakteru a estetiky realistický obraz doby hezky dokresluje.
[/insight]
Videa, která vznikla v rámci kampaně #LaTeoríadelTIKTOK („Teorie TikToku“) mají stejný styl jako videa od uživatelů platformy. Zdůrazňují ale vážná úskalí používání TikToku – nebo jak říká jedno z videí, „na každé zábavě je něco riskantního a na všem riskantním je prvek zábavy.“ Poukazuje na konkrétní nastavení, kterých mohou lidé využít a zařidit tak, pro své profily více soukromí a bezpečí.
Mladí lidé a teenageři jsou předními uživateli TikToku. Podle předpokladů společnosti eMarketer by v letošním roce měla platforma v USA oslovit 37,3 milionů uživatelů Generace Z a předběhnout tak aplikace jako je Instagram nebo Snapchat.
[insight]
Jiný kraj, jiný mrav / Nejlepší způsob jak řešit vážný a citlivý problém, jako je ochrana osobních dat a soukromí je využití jazyka, který je platformě vlastní. Informační video TikToku je sice „vážné“ ale svým zpracováním a formou připomíná běžný obsah. Je odlehčené, barevné, rychlé a zaujme pozornost uživatelů, protože k nim promlouvá jako k sobě rovným.
[/insight]
Contagious je platforma, která značkám a agenturám pomáhá být kreativní. Více informací o členství najdete zde.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz