Tým Contagious v Brazílii vyzdvihuje své oblíbené kampaně z regionu Latinské Ameriky
Centauro, The Uniform That Never Existed / TracyLocke, Brasil
Sport staví na epických příbězích. Příběh Aidy dos Santos je ale výjimečný: v roce 1964 se coby chudá černoška stala jedinou brazilskou sportovkyní na Olympijských hrách v Tokiu. Dos Santos letěla do Japonska sama, bez peněz, bez trenéra i bez dresu. Navzdory všem očekáváním získala čtvrté místo ve skoku vysokém a stala se první brazilskou finalistkou v historii Olympijských her. Její čtvrté místo znamenalo pro brazilskou atletiku nejlepší výsledek až do Olympijských her v Atlantě v roce 1996.Řetězec prodávající sportovní potřeby se rozhodl, že tento málo známý příběh Brazilcům představí a vyzval módní návrhářku Carol Barreto, aby vytvořila dres, ve kterém měla dos Santos závodit. Atletka, které je dnes přes osmdesát let, dostala dres darem a zároveň se prodával v rámci limitované edice na e-shopu značky.
Locaweb, E-Street / Tech and Soul, Brasil
Datové úniky a podvody: kyberbezpečnost představuje v Brazílii naléhavý problém. Během letošního roku se na titulních stranách novin objevily dva velké datové úniky. Jeden z nich odhalil informace o 223 milionech Brazilců (číslo je vyšší než populace země, protože se únik týkal i zesnulých). Ke zvýšení povědomí o tématu se brazilská společnost Locaweb zaměřená na poskytování internetových a cloudových služeb rozhodla vytvořit kampaň E-Street. Reklama má formu show se skrytými kamerami, v níž herci kradou předměty z auta zaparkovaného na ulici, a vytváří tak analogii se situacemi digitálních hrozeb.[insight]
Contagious Insight
Kampaň pro širokou veřejnost / Kampaň Locawebu přivádí pozornost k online bezpečnosti způsobem, s nímž se řada lidí dokáže ztotožnit. „Vtípky“ a skryté kamery byly v 80. a 90. hitem brazilské televize. Tento typ videa je součástí mediální představivosti generací Brazilců a stále dokáže přilákat zájem veřejnosti. Volbou tohoto formátu se Locaweb odlehčeným a zábavným způsobem věnuje citlivému tématu.[/insight]
Mercado Livre & Diageo, Spekeasy Market / BrandLab, México
Mezinárodní výrobce nápojů Diageo se spojil s online tržištěm Mercado Livre a společně vytvořily Speakeasy Market, bar ukrytý v e-commerce platformě. Vznikl exkluzivně pro mexický trh – Speakeasy Market nabídl populární značky z portfolia Diageo, například Johnnie Walker, Don Julio nebo Buchanan’s. V zájmu zaručení exkluzivity online obchodu s alkoholickými platí pro nakupování v něm speciální pravidla jako přísné utajení webu nebo sdílení pouze s lidmi, kterým věříte.Iniciativa je výsledkem spolupráce mezi Mercado Ads, reklamní divizí Mercado Livre, a produkční společností Media Monks, která má za cíl najít nové nápady a řešení v rámci ekosystému Mercado Livre.
[insight]
Contagious Insight
LATAM na vzestupu / Mercado Livre zaznamenalo v roce 2020 v Latinské Americe 22,6 milionů nových uživatelů. Pro miliony lidí se díky pandemie stala e-commerce při nákupech první volbu – a iniciativa jako Speakeasy Market dokazuje, že Mercado Livre chce své rostoucí uživatelské základně nabídnou ještě víc.Čím tajnější, tím lepší / Koncept speakeasy – bary vytvořené během doby prohibice USA – nás vrací zpět k exkluzivnímu, záhadnému zážitku. V kontextu e-commerce je „Speakeasy Market“ od Mercado Livre zábavnou alternativou k zapojení malých komunit, které se kvůli pandemii stále nemohou setkávat v barech, a přináší řešení vytvořené a aktivované v rámci platformy.
[/insight]
Contagious je platforma, která značkám a agenturám pomáhá být kreativní. Více informací o členství najdete zde.