Tým Contagious v Brazílii vyzdvihuje své oblíbené kampaně z regionu Latinské Ameriky
Aby motivovali pouliční prodejce k jejímu používání – a také k tomu, aby o ní řekli zákazníkům – nechali MercadoPago, platební službu online nákupní platformy Mercado Libre, vytvořit kolekci značkového oblečení a doplňků s QR kódem, který odkazuje na Pix účty drobných prodejců. Tři tisíce personalizovaných produktů (mimo jiné zástěry, placky, kšiltovky nebo trička) rozdávali zdarma na plážích a dalších veřejných místech.
Hru vytvořila kreativní agentura The Juju a jmenuje se „El Juego de las Ciudades“. Pro veřejnost bude dostupná od léta 2022.
[insight]
Lokální vazby / Sbližování s místními komunitami je pro značky jako Cabify výzva. Investice do stolní hry je dobrý způsob, jak navázat spojení s místní kulturou v souladu s cílem značky. Tuto cestu už ostatně značky v minulosti úspěšně využily. Například australská pojišťovna NRMA.
[/insight]
Meta (Facebook) vytvořila „Me Bote na Conversa“ („Zapojte mě do konverzace“), chatbot pro WhatsApp, který překládá a vysvětluje anglicismy. Do začátku nástroj vybavili 350 termíny, s používáním se ale bude rozšiřovat.
[insight]
Technologie pro dobrou věc / WhatsApp je zásadní součástí brazilského života a Me Bote na Conversa je kreativní, ale zároveň užitečný způsob, jak platformu využít. Meta využila svou sílu pro dobrou věc, velmi konkrétně a prakticky. Jak v Contagious opakujeme stále dokola: Když chcete něco ovlivnit, začněte jednat.
[/insight]
Contagious je platforma, která značkám a agenturám pomáhá být kreativní. Více informací o členství najdete zde.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz