Tým Contagious v Brazílii vyzdvihuje své oblíbené kampaně z regionu Latinské Ameriky
Díky video reakcím zaznamenal Miguel během covidového lockdownu velký úspěch. V lednu 2022 streamer zahájil na Twittteru kampaň, v níž usiluje o získání práv na vysílání a komentování prvního dílu Perfect Chaos – dokumentu Netflixu, který vypráví o životě brazilské fotbalové hvězdy Neymara.
Hashtag #NetflixLiberaOCaze (#NetflixAuthorizeCaze) získal online popularitu a sdílel ho dokonce i sám Neymar.
Netflix Miguelův požadavek splnil a streamer vysílal premiéru seriálu na svém kanálu na Twitchi.
Kampaň „Méně cukru a méně marketingu“ se drze vyrovnává s přenesenými významy, které jsou v marketingu pevně zakořeněné. Ve stylu „jak vzniká“ reklama hravě zkoumá otřepaná klišé v brazilských reklamách na nealkoholické nápoje, včetně 3D maskotů nebo TikTokových tanečků.
[insight]
Méně je více / Nová receptura zároveň FYS poskytuje příležitost znovu se představit veřejnosti. Toho značka mistrovsky využila a zaměřila se na dekonstrukci dokola omílaných modelů. Místo opěvování sníženého množství cukru, značka vsadila na sílu kreativity, aby přilákala pozornost nových zákazníků.
[/insight]
[insight]
Cesta k zábavě / Investice do modelu inspirovaného formátem „Celebrities read mean Tweets about themselves“ z pořadu Jimmy Kimmel Live! dokázala proměnit standardní aktivaci značky s komiky na zábavný program a na YouTube přilákat kvalitní publikum.
[/insight]
Contagious je platforma, která značkám a agenturám pomáhá být kreativní. Více informací o členství najdete zde.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz