News & Views

Lego cílí na dospělé a odvolává se na mindfulness /

Výrobce hraček vytvořil novou reklamu a pozval na sérii večerních eventů, které mají dospělým ukázat cestu k vnitřnímu klidu

Lego představilo novou reklamu, kde jasně ukazuje, že večer strávený se stavebnicí prospívá mindfulness dospělých. Jde o poslední spot ze série Find Your Flow, v níž mluví o mentálních, kreativních a relaxačních přínosech stavebnic Lego.

Reklamní spot si Lego natočilo in-house. Vidíme zde mladou ženu, jak se vrací domů z práce, je unavená a proto se rozhodne na chvíli zapomenout na všední problémy – a vytáhne stavebnici Lego Architecture Velké pyramidy v Gíze. Meditační zvuk cvakání barevných dílků u kuchyňského stolu ji přenáší do tichého prostředí bez okolního ruchu. Proces zklidnění mysli ilustruje skupina tanečníků v pozadí, kteří tančí staroegyptskou ruční choreografii zvanou „prstoklad“ připomínající ikonický zvuk cvakání Lego kostiček.

Spolu s agenturou Golin přidalo Lego říjnovou sérii eventů Lego Late v prodejnách Lego na Leicester Square v Londýně, na Páté avenue v New Yorku a na Lidovém náměstí v Šanghaji. Akce určené pro dospělé fanoušky Lego stavebnic (AFOLs) zahrnovaly přednášky, různá vystoupení a módní přehlídky, které měly hosty inspirovat a „pomoci jim s hledáním jejich flow“.

V londýnské prodejně se konal večer s názvem Bafta Masterclass na počest filmovému průmyslu v čele s kostýmní návrhářkou a stylistkou PC Williams, v New Yorku vystoupil hudebník Skip Marley s živým koncertem a v Šanghaji uspořádala návrhářka Grace Chen módní přehlídku.


Získejte členství v Contagious


Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.

 

Contagious Insight 

Chrám mysli / Find Your Flow se shoduje se zveřejněním Lego Reportu o duševní pohodě 33 429 dospělých na 33 trzích po celém světě. Studie Play Well 2022 odhalila, že 93 % dospělých se cítí vystresovaně, 53 % uvádí, že je pro ně těžké vypnout a 80 % aktivně hledá nové způsoby, jak relaxovat. Studie ale také odhalila, že odpovědí na tyto wellness problémy by mohlo být „hraní si“. 86 % respondentů uvedlo, že jim to umožňuje odreagovat se po práci, 88 % přiznalo, že jim hra pomáhá relaxovat a 78 % řeklo, že během manuální nebo kreativní činnosti se cítí mnohem spokojenější a naplnění.  Platformu Find Your Flow a Adults Welcome Lego vytvořilo v reakci na uvedená zjištění. Projekt má dospělým racionálně vysvětlit, proč nákup a následné stavění si Lega pozitivně ovlivňuje jejich duševní pohodu. V roce 2021 LEGO vydalo sérii tří vtipných reklam, které ukazují, jak dospělí nacházejí klid v hektickém světě právě díky Legu. Lego Lates tuto myšlenku posouvají o krok dál a vytváří prostor pro scházení se a podporuje sebevyjadřování dospělých milovníků drobných kostiček. Z byznysového pohledu je ale díky zajímavým akcím důležitá zvyšující se návštěvnost prodejen ve třech velkých městech, při nichž si lidé sady stavebnic koupí a odnesou si je domů. Vnitřní dítě / V posledních letech Lego uvádí na trh sady určené speciálně pro dospělé, včetně Botanical collection 2021. Jde o velmi chytrý krok směřující k rozšíření cílové skupiny o dospělé všech věkových kategorií. Geniální aspekt platformy Find Your Flow spočívá v tom, že dává lidem povolení užívat si stavebnice i s přibývajícím věkem, a posouvá tak vnímání značky z pozice hraček a spíše rozpustilého utrácení peněz na záležitost konkurující lekcím jógy, aplikacím s řízenou meditací nebo různým formám zahradničení. Genevieve Cruz, vedoucí oddělení produktů Lego pro dospělé, říká: „Lego Group už devět desetiletí hájí důležitost kvalitní a kreativní hry, stavebnice a hra ale není určená jen dětem. Tvoření s kostkami pomáhá dospělým relaxovat, cítit se kreativně a získat skutečný pocit úspěchu. Lego překračuje věkové hranice a oslovuje mladé i starší stavitele.“ Více informací o tom, jak si Lego udržuje pozici na trhu celých devět dekád, si můžete přečíst v našem Contagious Brand Spotlight z roku 2021. 

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout