News & Views

Lush bojuje proti koronaviru půlminutovým mýdlem /

Prodejce kosmetiky spolupracuje s rozvážkovou službou a propaguje správné mytí rukou pomocí speciálního mýdla pro půlminutové mytí

Značka mýdel a kosmetiky Lush vytvořila na pomoc proti šíření koronaviru mýdlo, které se rozpustí po 30 sekundách používání. Spolu s Deliveroo, jednou z největších firem rozvážejících ve Spojených arabských emirátech jídlo, zákazníkům mýdlo distribuuje spolu s každou objednávkou.  

Lush spolu s agenturou And Us v Dubaji vyvinul na pomoc při zastavení šíření koronaviru mýdlo, které má podporovat mytí rukou v souladu s doporučením Světové zdravotnické organizace. Poskytuje totiž jak praktické řešení, tak ukázku jak dlouho půlminutové mytí rukou skutečně trvá. 

Značka mýdlo propagovala na svých sociálních sítích a v online videu. Zákazníci mohou o zaslání mýdla požádat na microsite 30secondsoap.com. Lush mýdlo navíc doručuje jako součást všech objednávek z oficiálního e-shopu.

Výsledky / Do 12. června se podle agentury distribuovalo na 16 tisíc mýdel a lidé z celého světa o něj prostřednictvím webu podali 27 tisíc žádostí. Společnost nyní pracuje na druhé várce pro distribuci v SAE a iniciativu hodlá rozšířit i do dalších zemí regionu, konkrétně do Kuvajtu, Libanonu a Saúdské Arábie.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Domácí vzorky / Tato spolupráce představuje inovativní řešení, jak si lidé mohou vyzkoušet produkty doma místo v obchodech. Lush je kontaktní značka, která si zakládá na smyslových zážitcích, přičemž obchody tvoří stěžejní příležitost pro vyzkoušení výrobků. Zákazníky lákají výrazné vůně, navíc výrobky bez obalu si o dotyk a vyzkoušení přímo říkají. Hledání nových způsobů, jak dostat výrobky do rukou zákazníků, je proto pro Lush stěžejní.  Podle amerického magazínu Retail Dive je možnost prohlédnout si výrobky a před samotným nákupem si je osahat jedním z hlavních důvodů, proč spotřebitelé upřednostňují kamenné obchody před online nákupy. 62 % lidí tvrdí, že si výrobek chtějí před koupí vyzkoušet. Už jsme viděli, jaké inovativní přístupy ke zkoušení výrobků za využití již existující infrastruktury volí jiné firmy. Například Glade spolupracoval s Walmartem a proměnil obalové materiály online objednávek ve vzorky osvěžovače vzduchu. Krása aktivací Glade i Lush spočívá v tom, že si lidé mohou výrobky vyzkoušet v přirozeném prostředí – doma – a v případě Lushe také před jídlem. S rostoucí popularitou online nakupování a poklesem návštěvnosti kamenných obchodů, který světová pandemie koronaviru pravděpodobně ještě urychlí, bude potřeba značek zkoumat nové příležitosti a touch-pointy, jak si výrobky vyzkoušet na vlastní kůži, čím dál důležitější.     Nové spolupráce / Spolupráce s Deliveroo propůjčila iniciativě nový rozměr. Podle KPMG si v SAE tři ze čtyř lidí objednávají jídlo alespoň jednou týdně a dovoz je zde proto velkým byznysem. To pro Lush znamená báječnou příležitost, protože může potenciální zákazníky oslovit přímo u nich doma. Výhra je to také pro Deliveroo. Vzhledem k tomu, že společnost nabízela mýdlo ke každé objednávce tak jako tak, jí tato spolupráce vhodně doplní zásoby a zároveň díky inovativnímu řešení pozvedne zážitek zákazníků.    Deliveroo se na koronavirovou krizi rychle adaptovalo a zařadilo do svých služeb další výrobky. Začalo například spolupracovat s prodejnami potravin a supermarkety (služba Essentials by Deliveroo, díky níž nabízí základní potraviny a toaletní potřeby pro lidi, kteří nemohou vycházet z domu). Podobné spolupráce rozšířilo i na další značky, například Nestlé pro dodávání cukrovinek. Oblast rozvozu nabízí značkám z dalších segmentů zajímavé příležitosti pro využití stávající sítě. Iberia airlines se například v roce 2012 v Kolumbii spojila s donáškovou službou pizzy Telepizza a zpátečních cest z donášek využila k vyzvedávání knih od zákazníků, aby je následně redistribuovala do škol a knihoven. S růstem oblíbenosti dovozu jídla (nyní 14 % ročně, podle výzkumné firmy Frost & Sullivan má do roku 2025 na celosvětové úrovni přesáhnout hranici 200 miliard dolarů) bychom měli očekávat širší zapojení různých partnerů, jak v FMCG, tak také v dalších kategoriích, kteří se budou snažit na příležitosti vydělat. Bezpečí a jistota / Dovážkové společnosti jako je Deliveroo nebo Domino’s hned s propuknutím pandemie své zákazníky rychle ujistily o krocích, které s o ohledem na zdraví a bezpečí všech zúčastněných zavedly. Například bezkontaktní dovoz. V Číně restaurace dokonce ke každé objednávce přikládají „záruku bezpečnosti“, která zaznamenává tělesné teploty (indikující bezinfekčnost) kuchařů, baličů jídla i kurýrů. Přibalení mýdla ke každé objednávce je dalším krokem, jak Deliveroo buduje důvěru zákazníků. Asociace s hygienou a její propagace se navíc pravděpodobně prokáže jako stěžejní i po skončení tohoto krizového období. Pokud vás Lush zajímá do hloubky, přečtěte si náš Brand Spotlight.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout