Prodejce kosmetiky spolupracuje s rozvážkovou službou a propaguje správné mytí rukou pomocí speciálního mýdla pro půlminutové mytí
Značka mýdel a kosmetiky Lush vytvořila na pomoc proti šíření koronaviru mýdlo, které se rozpustí po 30 sekundách používání. Spolu s Deliveroo, jednou z největších firem rozvážejících ve Spojených arabských emirátech jídlo, zákazníkům mýdlo distribuuje spolu s každou objednávkou.
Lush spolu s agenturou And Us v Dubaji vyvinul na pomoc při zastavení šíření koronaviru mýdlo, které má podporovat mytí rukou v souladu s doporučením Světové zdravotnické organizace. Poskytuje totiž jak praktické řešení, tak ukázku jak dlouho půlminutové mytí rukou skutečně trvá.
Značka mýdlo propagovala na svých sociálních sítích a v online videu. Zákazníci mohou o zaslání mýdla požádat na microsite 30secondsoap.com. Lush mýdlo navíc doručuje jako součást všech objednávek z oficiálního e-shopu.
Výsledky / Do 12. června se podle agentury distribuovalo na 16 tisíc mýdel a lidé z celého světa o něj prostřednictvím webu podali 27 tisíc žádostí. Společnost nyní pracuje na druhé várce pro distribuci v SAE a iniciativu hodlá rozšířit i do dalších zemí regionu, konkrétně do Kuvajtu, Libanonu a Saúdské Arábie.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz