Brands in Motion, nový report WE Communications, přináší praktické poznatky, které ukazují, jak ze vznešených cílů udělat hmatatelné výsledky
Ve světě neustálých změn a rostoucích požadavků čelí značky těžkému úkolu. Musí udržet rovnováhu. Lidé chtějí, aby značky řešily rozsáhlé společenské problémy, ale zároveň od nich očekávají praktická řešení problémů, které ovlivňují jejich každodenní život. Navíc jsou stále skeptičtější k tomu, zda značky skutečně přinášejí výsledky.
Společnosti, které mají dobrý účel zabudovaný ve své DNA, proto musí myslet na celou řadu věcí. Proto vydává agentura WE Communications pravidelné globální reporty Brands in Motion. Už šest let navíc v rámci Brands in Motion spolupracuje WE Communications s YouGov, což jí zajišťuje přes 100 000 respondentů. Brands in Motion zohledňuje sentiment u koncových spotřebitelů tak v B2B a poskytuje značkám opřené o data, která jim pomáhají orientovat se v našem neustále proměnlivém obchodním a kulturním klimatu.
Aktuální Brands in Motion report s podtitulem The Bravery Mandate: Make It Real, přináší silné poselství, kterému musí věnovat pozornost všechny značky, jež lpí na hodnotách: Předložte důkazy. Výzkumníci zjistili, že pouze polovinu značek, které se zavázaly k naplňování cílů, lidé vnímají jako značky, které své závazky také plní. Dny prázdných slibů a příslibů jsou pryč. Nyní nastal čas, aby značky začaly své závazky týkající se dobrých účelů plnit – musí si za nimi stát, dát jim význam, a uskutečnit je. Nejnovější report Brands in Motion dává značkám k dispozici konkrétní plán. Ukazuje jim, jak zákazníky utvrdit, že jejich závazky k dobrým záměrům znamenají skutečné činy s trvalým dopadem.
Značky mají výraznou příležitost sdílet se spotřebiteli, jak se jim na cestě za vytyčeným účelem daří. Mohou zveřejňovat pravidelné aktualizace, jasné metriky a kvantifikovatelné výsledky. Vše mohou prezentovat i pomocí upřímných sdělení o svých úspěších ale i nezdarech. Taková upřímnost spotřebitelům ukáže, že jsou značky odhodlané opravdu něco dělat, ne si pouze vylepšovat reputaci.
Lidé zároveň chtějí, aby jim značky poskytovaly konkrétní řešení, která jim pomohou v každodenním životě – v supermarketu, u benzinové pumpy nebo u lékaře. Životní náklady tvoří podle respondentů oblast číslo jedna, kde značky musí urychlit své úsilí ve prospěch zákazníků i zaměstnanců. Sečteno a podtrženo: Značky musí dělat obojí – ve správném měřítku. Z průzkumu Brands in Motion vyplývá, že optimální poměr je 41 % ambiciózních a 59 % praktických cílů.
Lidé rovněž dávají přednost tomu, aby se značky soustředily na sféru svého vlivu – na místa, kde mohou dosáhnout měřitelných a trvalých výsledků. To začíná u zaměstnanců – nejdůležitějších zainteresovaných skupin každé značky.
Ve zprávě Brands in Motion se také dočteme, že mezi tři nejvýznamnější místa, kde by značky měly udržet investice i v období ekonomických omezení, patří blahobyt zaměstnanců, příjmy a pracovní příležitosti a také přístup ke zdravotní péči.
To představuje velkou příležitost k vytváření příběhů a obsahu. Sdílejte dobré zprávy v době, kdy lidé velmi po naději a optimismu přímo touží. V tom je síla komunikace – umožňuje nám zůstat ve spojení a nohama pevně na zemi i ve světě, který je neustále v pohybu.
Další postřehy o tom, jak se orientovat v neustále proměnlivém prostředí současnosti naleznete v plné verzi reportu.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz