Řetězec rychlého občerstvení dostal obrázek ikonické červené krabičky hranolek na první místo nejčastěji používaných emoji
Všechna emoji s hranolkami napříč sociálními sítěmi a systémovými softwary (na iOS, Facebooku, Androidu, Googlu, Twitteru nebo WhatsAppu) jsou shodou okolností variací na červenou krabičku od McDonald’s – zřejmá výhoda ikonického lídra kategorie.
Ve spolupráci s digitální agenturou Orson San José se fastfoodový gigant rozhodl, že na Světový den emoji (17. července 2020) využije sílu nezaměnitelného symbolu a vyzval obyvatele Kostariky, aby dostali emoji s hranolkami na první místo svého seznamu nejčastěji používaných ikonek.
Poté McDonald’s stačilo jen poslat důkaz (screenshot) a vyzvednout si odměnu v podobě opravdových hranolek.
Cristhian Fuentes, generální manažer Orsonu, Contagious řekl: „McDonald’s je lídrem kategorie a jeho výrobky patří mezi globální ikony. Pokaždé proto hledáme kreativní způsoby, jak jejich status manifestovat a vytvořit kolem toho debatu. Emoji jsou součástí globálního jazyka. Když jsme si uvědomili, že hranolkové emoji vypadá přesně jako ty od McDonald’s, museli jsme to nějak využít.“
Tři dny před Světovým dnem emoji probíhala integrovaná digitální kampaň, která o akci vytvořila povědomí. Tvořily ji příspěvky na sociálních sítích (Facebook, Instagram a Twitter), CRM mobilní aplikace a programatická placená média.
Výsledky / Podle agentury lidé odeslali přes 650 000 screenshotů displejů s hranolkovými emoji. Téma se stalo pod #PapitasMc trendem na Twitteru. Podle Sprout Social vystoupaly hranolky během jediného dne z 85. nejpoužívanějšího emoji na 1. místo a staly se top nejčastěji používaným emoji na více než 150 000 zařízeních.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz