Značka čokoládových tyčinek dala svému sloganu spolu s výrobcem modelů letadel křídla
Čokoláda Kit Kat z portfolia společnosti Nestlé pomohla kutilům ve spolupráci s britským výrobcem modelů Airfix dát si při stavbě modelů Supermarine Spitfirů pauzu. Ve stylu zažitého sloganu „Dej si pauzu“ vytvořil Kit Kat limitovanou edici modelářských stavebnic, do kterých zakomponoval také čokoládovou tyčinku.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=TL7Lo0KSjQA&feature=emb_title
Kampaň Kit Kat Kit odstartovala billboardovou reklamou, na které byla plastová mřížka držící pohromadě nesložené části modelu včetně balení Kit Katu. Potom vytvořil Kit Kat společně s agenturou Wunderman Thompson, London skutečnou verzi outdoorové reklamy a rozložitelnou mřížku (která spojovala části letadla s čokoládovou tyčinkou) vyrobil pomocí 3D tisku a nechyběla ani výzva „Dej si pauzu.“

Při stavění Spitfiru objevili modeláři jako motivaci v polovině manuálu vzkaz: „Dej si pauzu, dej si Kit Kat“, a spolu s ním také ilustrovaný návod, jak si sladkost krok za krokem rozbalit a vychutnat.

Limitovanou řadu modelářských stavebnic poslal Kit Kat konstruktérům – influencerům malé komunity.
Výsledky / Podle agentury se kampaň dostala k 80 % nejvlivnějších influencerů z oblasti malých modelů a značka zaznamenala 95% oživení získaných médií. 
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Typické rysy / Kit Kat má spoustu typických rysů. Od červeno-bílého obalu přes slavný slogan „Dej si pauzu, dej si Kit Kat“ až po čtyři čokoládové tyčinky v jednom. Jak ale vysvětluje Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, typické rysy mohou sahat také za hranice vzhledu výrobku a zahrnovat i to, jak zní a působí. V této kampani značka staví na charakteristickém křupnutí při odlomení jedné ze čtyř tyčinek, který zároveň připomíná zvuk i pocit při vydělování součástek ze sady Airfix. Kit Kat spojil tyto dva nesouvisející podněty a posílil tak unikátní identitu značky. Ve výsledku to pak modeláře při vybalování plastových součástek ze stavebnic může vést k myšlenkám na Kit Kat, i když v sadě zrovna není.
Uvědomělý spotřebitel / Jako třešničku na dortu dává značka jasně najevo, že mřížka Kit Kat byla vytvořena z rozložitelných materiálů. Nestlé totiž v roce 2018 oznámilo, že od roku 2025 plánuje používat pouze recyklovatelné nebo znovuvyužitelné obaly. Nedávno jsme tento slib viděli v praxi a sice v Japonsku, kde Kit Kat v zájmu péče o životní prostředí vyměnil všechny plastové obaly za odolný papír.Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz