Značka čokoládových tyčinek dala svému sloganu spolu s výrobcem modelů letadel křídla
Čokoláda Kit Kat z portfolia společnosti Nestlé pomohla kutilům ve spolupráci s britským výrobcem modelů Airfix dát si při stavbě modelů Supermarine Spitfirů pauzu. Ve stylu zažitého sloganu „Dej si pauzu“ vytvořil Kit Kat limitovanou edici modelářských stavebnic, do kterých zakomponoval také čokoládovou tyčinku.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=TL7Lo0KSjQA&feature=emb_title
Kampaň Kit Kat Kit odstartovala billboardovou reklamou, na které byla plastová mřížka držící pohromadě nesložené části modelu včetně balení Kit Katu. Potom vytvořil Kit Kat společně s agenturou Wunderman Thompson, London skutečnou verzi outdoorové reklamy a rozložitelnou mřížku (která spojovala části letadla s čokoládovou tyčinkou) vyrobil pomocí 3D tisku a nechyběla ani výzva „Dej si pauzu.“
Při stavění Spitfiru objevili modeláři jako motivaci v polovině manuálu vzkaz: „Dej si pauzu, dej si Kit Kat“, a spolu s ním také ilustrovaný návod, jak si sladkost krok za krokem rozbalit a vychutnat.
Limitovanou řadu modelářských stavebnic poslal Kit Kat konstruktérům – influencerům malé komunity.
Výsledky / Podle agentury se kampaň dostala k 80 % nejvlivnějších influencerů z oblasti malých modelů a značka zaznamenala 95% oživení získaných médií.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz