News & Views

Módní značka opatřila oblečení reklamami na opětovný prodej /

Módní značka zjednodušuje opětovný prodej svého oblečení pomocí QR kódů, které automaticky vytváří facebookové reklamy

K propagaci opakovaného prodeje svého oblečení vydala skandinávská módní značka Samsøe Samsøe kolekci, v níž je na každém kusu našitá takzvaná Resell Tag.  

Značka chce tímto zajistit, aby se její produkty nosily – pokud je nevynosí původní majitel, vymyslela systém, jak zajistit, aby bylo oblečení co možná nejjednodušeji možné přeprodat někomu, kdo z něj udělá aktivní součást svého šatníku.

Cedulky tvoří QR kódy, které obsahují různá data o daném kusu oblečení – barva, model, materiál a velikost, což z opětovného prodeje dělá bezbolestný proces. Načtení QR kódu vytvoří reklamu na daný kus na Instagramu a Facebook Marketplace a automaticky vyplní všechny relevantní informace. Součástí každého štítku je malý mediální rozpočet, který automaticky generuje a publikuje hyper lokální kampaň a propaguje oblečení mezi potenciálními zájemci. 

Kampaň vznikla ve spolupráci s Uncle Grey, Copenhagen a odstartovala 3. května. Lars Samuelsen, hlavní strategický ředitel a kreativní předseda Uncle Grey, Contagious řekl: „Resell Tag si klade za cíl vyřešit jeden z nejpřehlíženějších problémů módního průmyslu – skutečnost, že oblečení, které si kupujeme, nosíme čím dál tím méně a dříve se propadá na dno skříně. Výzkumy ukazují, že průměrný šatník obsahuje deset kusů, které se už nedočkají dalšího nošení, a že si je na sebe vezmeme pouze sedmkrát než se na daném seznamu objeví. Chceme přispět k řešení tohoto problému.“

Značka opatřila štítkem Resell Tag přes dvacet produktů a jejich počet se chystá v průběhu příštího roku nadále rozšiřovat.

Získejte členství v Contagious /

Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.

Contagious Insight

Nápady z druhé ruky / Trh s mírně obnošeným oblečením vzkvétá: v roce 2021 měl hodnotu 36 miliard dolarů a podle předpovědí poroste jedenáctkrát rychleji než tradiční prodej a do roku 2030 dosáhne hodnoty 84 miliard dolarů, uvádí report ThredUp. Prémiové a luxusní značky si toho začínají všímat. Oscar De La Renta tak přistupuje k opětovnému prodeji (a vyzývá zákazníky, aby své šaty znovu prodali buď za hotovost nebo za kredit na další nákup v jeho buticích), zatímco Alexander McQueen umožňuje klientům vracet kusy oblečení, které jsou mimo sezónu a vyměňuje je za kredit na další nákup. Samsøe Samsøe zde nejen velebí opakovaný prodej, ale zároveň jej povyšuje a vytváří cirkulární kruh odpovědnosti od bodu prvního nákupu. Štítky umožňují praktickou zkušenost bez překážek. Díky nim totiž mizí klíčové komplikace procesu – nafocení oblečení, přidání detailů produktu, hledání místa k prodeji nebo stanovení ceny přeci jen stojí čas a úsilí. Náprava image / Móda má se svou image vážný problém – patří k těm nejvíce znečišťujícím průmyslům světa odpovědným za 10 % globálních emisí CO2. Jak popisujeme v našem Consumption Crisis Trendu, klimatická změna představuje jasnou a nespornou krizi. „Pokud chtějí značky zůstat relevantní, budou se možná muset vzdát vyzývání lidí k vyšší spotřebě a místo toho je přesvědčit, aby konzumovali lépe.“ Zatímco jiné značky oblečení jako Patagonie zahrnují udržitelné renomé přímo do identity produktů, Resell Tag se liší, protože funguje jako funkční (a odlišitelný) nástroj, který spotřebitele podporuje ke změně a přátelskému jednání k životnímu prostředí. Postavením finanční síly za opakovaný prodej oblečení Resell Tag nejen podtrhuje sebevědomý postoj značky ke svým produktům, ale také ukazuje, že přijímá kreativní řešení propagace udržitelných nákupních návyků. 

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout