News & Views

Módní značka tvoří a prodává oblečení přímo v Animal Crossing /

Amaro navrhuje skutečné verze virtuálních módních výstřelků z populární hry

Amaro spolupracuje s Animal Crossing: New Horizons na kolekci oblečení inspirovanou outfity, které hráči v rámci videohry sami vytvořili.

Online značka dámského oblečení iniciativu vyvinula ve spolupráci s kreativní agenturou SOKO Brazil a doufá, že během letošního roku bude moci prodej crowdsourcované capsule kolekce spustit.

V rámci inspirace značka vytvořila v Animal Crossing postavičku své existující virtuální influencerce. Novou virtuální modelku jménem Mara představilo Amaro v květnu. V době, kdy značka nemohla kvůli brazilské karanténě fotit, využívala Maru pro prezentaci nových výrobků na webu a i nadále se objevuje na Amaro.com a na kanálech značky na sociálních sítích. 

Po zadání Mařina unikátního přátelského kódu do hry Animal Crossing: New Horizons (jak značka propagovala na sociálních sítích) mohou hráči Mařin ostrov navštívit a promluvit si s jejím avatarem. Návštěvy na virtuálním ostrově jsou hráčům k dispozici denně od 11:30 do 15:00 a potom od 19:00 do 21:00 (brazilského času).

Některé outfity z těchto interakcí Amaro vybere a zařadí je do své skutečné capsule kolekce a hráči, kteří za návrhy stojí, výměnou obdrží dárkové poukazy.

Kreativní proces vzniku outfitů mohou lidé sledovat na instagramové stránce kampaně, kde už jsou zdokumentované procesy navrhování prvních třinácti modelů.

Kreativní ředitelka Amaro Luciana Cardoso říká: „Amaro je původem digitální značka, proto si uvědomujeme, že hranice mezi online a offline prostorem jsou čím dál tím prostupnější a tak v prodejích vždy myslíme nejen na módu ale také na technologie.“

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Hype vás nezklame / Podle reportu MediaKix lze očekávat, že herní průmysl překoná do roku 2021 zisk v hodnotě 180 miliard dolarů. Značky se tak pochopitelně snaží jeho potenciál využít. V reakci na nedávný nárůst herní aktivity během pandemie Nnamdi David, vedoucí mediální strategie v Mediahub, poznamenal, že herní průmysl povýšil ze „špinavého sklepa online reklamy“ na mainstreamový bod pozornosti značek.    Vzhledem k tomu, že 63 % hráčů tvoří ženy a 60 % z nich hraje denně, „skiny“ pro avatary jsou pro značky jako Amaro, které se snaží oslovit ženské publikum, vhodnou volbou. Není to poprvé, co vidíme značky, jak využívají kouzla sběratelských kousků, jako jsou skiny a další virtuální předměty, aby navázaly spojení se spotřebiteli. Samsung využil popularity hry Fortnite a zvýšil prodeje nového produkty o 243 % vytvořením Galaxy Skinu, který byl k dispozici pouze lidem, co si pořídili nové zařízení Samsung. A díky capsule kolekci od Moschina si mohou fanoušci The Sims zakoupit módní kousky inspirované herními avatary.  Iniciativy jako je tato od Amaro nejsou nové, ale spuštění prodeje Cross Collection v kombinaci s nárůstem herní aktivity během pandemie dává kampani větší šanci zajistit kontakt mezi značkou a kýženým publikem. Osobní nádech / Animal Crossing se stal během pandemie pro lidi platformou, kde přišli do kontaktu s módou a Amaro toho využil pro budování kreativního dialogu s milovníky módy. Značka se vydala do prostoru, v němž už hráči své designové nápady na odiv vystavují – a s už existující virtuální influencerkou se Amaro ocitlo v ideální pozici pro vstup do simulovaných světů právě jako je Animal Crossing. Simulační hra pro Nintendo Switch působí zároveň jako vhodná platforma, vzhledem ke specifickému zaměření značky na technologie. Zatím nevyužitá spotřebitelská základna představuje pro Amaro příležitost k vytvoření nových spojení s osobním prvkem díky podpoře lidí v komunikaci a tvorbě návrhů spolu se značkou. Také další značky v minulosti hledali inspiraci a tvůrčí pomoc přímo u spotřebitelů. Módní značka Nyden využila v roce 2018 vlivné osobnosti na Instagramu ke crowdsourcování designových nápadů. V roce 2017 vytvořil online prodejce Made.com platformu, kam lidé mohli posílat své vlastní stylové nápady, z nichž vybrané šly do výroby.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout