Kompletní line-up toho, co vás čeká a nemine. Registrace končí 30. listopadu
Lidé za úspěšnými a oceňovanými projekty, jejichž práce mění okolní svět, na Most Contagious vysvětlují, proč právě jejich kampaně fungují. Pokud se chcete učit od nejlepších, dopřejte si ranní vystoupení našich nejinspirativnějších speakerů, kteří vám rozšíří obzory. Připravte se na insightovou smršť, půjde hlava kolem!
Patagonia / Rick Ridgeway, VP Environmental Affairs, Patagonia
Barbie / Lisa McNight, SVP Mattel
Domino’s / Andrew Lincoln, CP+B & Dennis Maloney, Domino’s Pizza
ING: The Next Rembrandt / Bas Korsten & Emmanuel Flores, J Walter Thompson Amsterdam
KFC: FCK / Meg Farren, CMO KFC UK & Ireland & Hermeti Balerin, Mother
Wendy’s / Matt Keck & Jeremy Cline, VMLY&R
Palau Pledge / Laura Clarke, Palau Legacy Project
Fearless girl / Tom Murphy & Gemma Craven, McCann New York
14:00 Welcome / Day one Alex Jenkins, Editorial Director, Contagious, Katrina Stirton Dodd, Editor at Large, Contagious
14:05-14:15 The Contagious year / první část Alex Jenkins, Editorial Director, Contagious
Témata, která letos určovala podobu kreativity.
14:15-14:35 Bodyform (Libresse) / Own the Womb Margaux Revol, Strategy Director, Sarah Hore-Lacy, Senior Account Director, Nicholas Hulley, Executive Creative Director, Nadja Lossgott, Executive Creative Director at AMV BBDO, Tanja Grubner, Global Marketing and Communications Director, Essity
Udělali revoluci ve své kategorii, protože ukázali skutečnou menstruační krev. V kampani Viva la Vulva se vypořádali s tělesným studem. Co bude dál? Tým za kampaní Wombstories, která bourala tabu, promluví o toxickém mlčení a podělí se s námi o vyprávění jednotlivých žen.
14:35-14:50 Contagious / Is brand activism a good strategy? James Swift, Online editor, Contagious
Oddaní přívrženci nebo jen korporátní domýšlivost? Čím dál víc značek využívá reklamu k prosazování rozporuplných sociálních a politických problémů. Skutečně ale rozumí tomu, jaký dopad mají jejich sdělení na zákazníky a byznys? James Swift se ve snaze najít odpověď zaměří na neustále přibývající akademické výzkumy.
15:00-15:05 Most Contagious Campaigns of the Year / první část Bethan Ashman, Writer/researcher, Contagious
15:05-15:25 Extinction Rebellion / Save Yourself Will Skeaping, Extinction Rebellion
Kdo, když ne my? Kdy, když ne teď? Klimatickou a ekologickou krizi stále nemáme pod kontrolou: připojte se k aktivistovi XR Willu Skeapingovi a zjistěte, co můžeme udělat jako marketéři, inzerenti nebo jako zaměstnanci, abychom zachránili náš byznys, odkaz i sami sebe.
15:30-15:45 The One School / Build Your Own Pipeline Oriel Davis Lyons, Founder of The One School
Co inspirovalo vznik One School? První online reklamní portfolio školy pro kreativce – Černochy, která vznikla letos v létě. Přímo její zakladatel předá rady a tipy všem, kteří uvažují o spuštění vlastního programu zaměřeného na diverzitu, a vysvětlí, proč nedostatek rozmanitosti v našem odvětví začíná už ve škole.
15:46-15:48 YouGov Breaking News #1
15:48-15:49 OMD Travel Forecast #1
16:00-16.05 Most Contagious Campaigns of the Year / druhá část Sunil Bajaj, Staff writer, Contagious
16:05-16:25 Coca-Cola / Open Like Never Before Laura Visco, Deputy Executive Creative Director & Walter Susini, SVP Marketing EMEA at 72andSunny Amsterdam
Jak největší světová značka předvedla kapku optimismu v mizerné době? Jak byste během zdravotnické a ekonomické krize vyjádřili empatii, aniž abyste působili naivně a to nejen pomocí činů ale i slov?
16:25-16:30 Adrenaline Shot / Jasmine Williams, creative, The ONE School
Jak hledat duševní podporu a tolik potřebné spojení s okolním světem, když jste uvízli uvnitř? Co nás může naučit biodiverzita v přírodě (a pokojové rostliny) o významu a pozitivních účincích rozmanitosti a inkluze?
16:30-16:45 Lively / Why marketing needs to change Mike White, CEO and Mark Mitchell, CIO, Content & Digital, Lively
Možnosti, které máme k dispozici, se neustále proměňují a marketing se vyvíjí rychleji než kdy dřív. Technologie a obsah jsou klíčem k vytváření zážitků naživo, které chytí za srdce a spojí publikum. To je definice live marketingu a také základní stavební jednotka společnosti Lively. Živá spojení jsou budoucností – zjistěte jak na ně.
16:50-16:52 YouGov Breaking News #2
16:52-16:53 OMD Travel Forecast #2
17:00-17:15 The Economist / The world in 2021 Tom Standage, Deputy Editor & Head of Digital, The Economist
Co čekat od roku 2021? Jak se The Economist dívá na makro trendy, které ovlivní obchod, značky i spotřebitele v příštím roce? Nebude se to týkat marketingu a pravděpodobně neuslyšíte úplně pozitivní zprávy. Za to budou osvěžující, bystré – a svižné.
17:15-17:20 Adrenaline Shot / Jamal Parker, creative, The ONE School
Poznatky jednoho kreativce freelancera, které načerpal během koronavirové krize, když pracoval jako básník pro firmy a značky – a proč je nezbytné platit umělcům včas.
17:20-17:40 Uncommon / An Uncommon Year Nils Leonard, Lucy Jameson, Natalie Graeme, Founders, Uncommon
Za pouhé tři roky přešli nuly na sto a v kampaních, které prodávaly vše od televizí přes duševní zdraví až po hřebíky, přesně vystihli náladu roku 2020. Zjistěte, proč je Uncommon nejnakažlivější agenturou roku – a jak to dokázali.
17:50-18:00 Contagious / Day One review and wrap Alex Jenkins, Editorial Director, Contagious, Katrina Stirton Dodd, Editor at Large, Contagious
Chcete ještě víc kreativních kampaní, které pomáhají budovat firmy, získávají ceny a mění svět? Pečlivě jsme vybrali další vystoupení některých nejoblíbenějších Most Contagious speakerů, kteří obohatí vaši mysl... Dovedete si představit lepší způsob, jak se rozehřát před další plejádou hvězdných speakerů?
Volvo Trucks: Live Tests / Tobias Nordström, Forsman & Bodenfors
John Lewis: The Christmas Ad / Charlotte Wood & Martin Beverley, adam&eveDDB
Gillete: The Best Men Can Be / John Patroulis, Grey & Pankaj Bhalla, Procter & Gamble
Axe: Find Your Magic / Rik Strubel, Axe & Stephanie Feeney, 72andSunny
Oatly: The Oatly Department of Mind Control / John Schoolcraft, Oatly
Microsoft: Changing the Game / Kathleen Hall, Microsoft & Shayne Millington, McCann New York
The New York Times: The Truth is Worth It / Amy Weisenbach, NYT & Toby Treyer-Evans, Droga5
14:00 Welcome / Day two Alex Jenkins, Editorial Director, Contagious, Katrina Stirton Dodd, Editor at Large, Contagious
14:05-14:15 The Contagious Year / druhá část Katrina Stirton Dodd, Editor at Large, Contagious
Témata, která letos definovala kreativitu.
14:15-14:40 Samsung x Netflix x Aviation Gin / Talk-within-a-talk-within-a-talk Grace Dolan, VP Home Entertainment Marketing, Samsung, James Rowe, adam&eveDDB NY
„Moře jednotvárnosti“, těžko dosažitelný prodejní cíl a tři partneři, kteří k sobě prostě neladí. Během poutavého vyprávění zjistíte, jak se ze složitého dělá prosté a jak v Adam&eveDDB vytvořili reklamu, která zároveň prodává televize, filmy a gin Ryana Reynoldse.
14:40-14:50 Contagious / Social Commerce Amelia Markham, Strategist, Contagious
Vzestup social e-commerce proměnil způsob nakupování. Prosté „swajpnutí“ prstem nahoru na Instagramu, kterým všechno začalo, způsobilo zlepšení komplexního maloobchodního zážitku. Proč nakupování přes sociální sítě jen tak nevymizí? Vysvětlíme vám to.
14:51-14:53 YouGov Breaking News #3
14:53-14:54 OMD Travel Forecast #3
15:00-15:05 Most Contagious Campaigns of the Year / třetí část Bethan Ashman, Writer/researcher, Contagious
15:05-15:15 NotCo / Appetite for Reconstruction Matías Muchnik, Co-Founder, NotCo
Jak se dělá budoucnost? Tento chilský start-up se potýká s jedním z největších problémů udržitelnosti a využívá AI pro výrobu rostlinných alternativ mléčných a masných produktů. Zjistěte, co a jak dělají a jaký to má význam.
15:20-15:30 Contagious / Virtual Necessity Becca Peel, Strategist, Contagious
Stále více značek přesouvá alespoň část svého podnikání online. Podíváme na výzvy a příležitosti, které jsou s tím spojené: Komu se v online prostoru daří a proč? Jelikož nyní má téměř každý aspekt našeho života virtuální ekvivalent, zaměříme se na důsledky, které to má pro nejen pro značky ale i jejich agentury.
15:30-15:50 Bruce Daisley / The Resilience Myth
Máme prý usilovat o větší odolnost. Nesmíme být neprůbojní a nemáme se chovat jako sněhové vločky nebo ukazovat svou slabost. Ale ať už jde o komunikaci s publikem nebo promlouváme sami k sobě, musíme nejdřív svou představu odolnosti zcela vypustit: Bruce Daisley vysvětlí proč.
16:00-16:20 Burger King / I made Moldy Whopper: roast me Fernando Machado, CMO, RBI
„Cenolep“. „Kampaň pro branži, ne pro spotřebitele“. „Vážně ten nejlepší způsob, jak prodat burger?“ Most Contagious se spojí s s Mean Tweets a muž, který nechal zplesnivět Whopper, bude čelit nejtvrdší kritice.
16:20-16:25 Adrenaline Shot / Mary Ergul, Strategist, Madewell
Jak hledat duševní podporu a tolik potřebné spojení s okolním světem, když jste uvízli uvnitř? Co nás může naučit biodiverzita v přírodě (a pokojové rostliny) o významu a pozitivních účincích rozmanitosti a inkluze?
16:30-16:40 Travel Revolution / 5 ways tech will be a booster shot to revive travel Jean Paul Edwards, Chief Product Development Officer, OMD, EMEA and Phil Rowley, Features Director, Omnicom Media Group UK
Cestovní ruch je proslulý coby špička technologického vývoje, která má vliv na všechna odvětví. Travel Revolution předpokládá, že návrat kategorie na úroveň před koronavirovou krizí nebude vyžadovat pouze vakcínu, ale i řadu „posilujících injekcí“ technologického rázu, aby spotřebitelé znovu získali důvěru a inspiraci „vznést se vzhůru.“
16:40-16:45 Most Contagious Campaigns of the Year / čtvrtá část Sunil Bajaj, Staff Writer, Contagious
16:48-16:50 YouGov Breaking News #4
16:50-16:51 OMD Travel Forecast #4
17:00-17:05 Isobar / Details TBC
17:05-17:25 Ben & Jerry's / Churning for change Anuradha Chugh, MD Europe, Ben & Jerry’s
Zapomeňte na platformy, které jsou dodatečně obohacené o dobrý záměr. Společnost Ben & Jerry’s svou zmrzlinu vždy servírovala v tandemu s progresivní sociální politikou. V rozhovoru s jejich evropskou marketingovou ředitelkou budeme diskutovat, jak může značka svým hlasem vytvořit „propojenou prosperitu“ pro dodavatele, zaměstnance i zákazníky.
17:25-17:30 Adrenaline Shot / Brandon Heard, Strategist, R/GA
Čtyři síly spojenectví: Co to je a jak je získat.
17:30-17:45 Contagious / The Great Reset Patrick Jeffrey, Head of Advisory, Contagious
Nekontrolovaný kapitalismus selhává. Byznys je od základu vyčerpaný, vyžaduje od planety příliš mnoho a obohacuje příliš malé množství lidí. Zaměříme se na argumenty, které tyto obavy podporují a zeptáme se, co musí značky příští rok udělat, aby přispěly k pozitivní změně.
17:45-17:55 Contagious / Day Two review and wrap Alex Jenkins, Editorial Director, Contagious, Katrina Stirton Dodd, Editor at Large, Contagious
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz