News & Views

Mucinex vytvořil luxusní kolekci Sickwear a vyprodal ji během jediného dne /

Lék na rýmu a chřipku vytvořil kolekci luxusního domácího oblečení

Volně prodejný léčivý přípravek Mucinex vytvořil v říjnu 2020 limitovanou kolekci pohodlného oblečení pro lidi, kteří jsou nemocní.

Promo akci vytvořila newyorská agenturoa Barbarian. Spojila v ní wellness s medicínou za účelem oslovení mladších zákazníků.

Unisex kolekci tvořila mikina, overal a top s vylepšujícími prvky – například s kapsami na kapesníčky nebo odepínatelnými polštáři.

Kolekce navrhli Steven Alan a Christiana Viviani. Celkem ji tvořilo šest kusů svršků z prodyšných, antimikrobiálních a udržitelných materiálů.

V rámci uvedení kolekce do prodeje Mucinex zorganizoval 20. října loňského roku módní přehlídku, kterou vysílal na YouTube a spustil direct-to-consumer web, kde si lidé mohli oblečení koupit. Kolekci předvedlo osm tvůrců známých z YouTube. Například Ashley Alexander nebo FlawlessKevina, které dohromady sleduje na pět milionů diváků.

Prvních 24 hodin byla kolekce dostupná za sníženou cenu. Zzzimono (saténový kabátek s odepínatelným poštářkem na krk) byl zpočátku k dispozici za 259 dolarů, následně jeho cena stoupla na 370 dolarů.

Výsledky / Kolekce se vyprodala během 24 hodin přičemž event vedl k nejvyšším online prodejům Mucinexu během jednoho dne v historii značky. Podle agentury kampaň vygenerovala 91 milionů impresí, 17 tisíc prokliků na YouTube kanál Mucinexu a livestream sledovalo přes 13 tisíc diváků.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Trable kategorie /Existovat v kategorii, na kterou lidé myslí, jen když jsou nemocní, je obtížné. Nehledě na související množství regulací a malý zájem spotřebitelů o velké farmaceutické společnosti. Proto je zásadní, aby Mucinex vynikl mezi konkurencí. Nedávno jsme zaznamenali, jak z řady vystoupila farmaceutická značka Fabogesic, když zasáhla do zákaznické zkušenosti ve snaze zvýšit důvěru spotřebitelů. Mucinex k sobě přilákal pozornost luxusní módní kolekcí. Jiné značky, například Aldi nebo McDonald’s udělaly v minulosti něco podobného, nicméně kolekce Sickwear má specifické využití – oblečení vzniklo pro lepší pocit při zotavování se po nemoci. Vysoká cena kolekce také Mucinexu dodala luxusní a unikátní ráz, který jiné značky v kategorii postrádají. PR faktor / Popularita domácího oblečení během posledního roku výrazně vzrostla. Díky velkému množství času, který lidé tráví doma, stoupla loni v březnu v USA míra vyhledávání „tepláků“ o 85 % přičemž prodeje podprsenek klesly o 13 %. Prodejci oblečení se tak ve výsledku přiklonili k nabídkám ležérního oblečení a značkám jako Ashley Merril se podařilo překonat propast mezi luxusem a domácím oblečením. Mucinex ale s ostatními značkami oblečení na trhu nesoutěžil. Dokázal správně a s úspěchem využít popularity domácího oblečení během pandemie. Aktivace představuje ideální materiál na poutavé titulky a zapojení designérů a influencerů z YouTube kampani přidává na PR vlivu. Kulturní výzva / Nalézt záchytný bod v kultuře je obtížné zvlášť, když zastupujete značku volně prodejných léčiv. V této nízkozájmové kategorii značky nemají mnoho příležitostí, jak na kulturní úrovni oslovit mladé spotřebitele. Spojení s mladými lidmi je tak pro Mucinex prioritou. Výzkumy totiž ukazují, že Generace Z klade na wellness a homeopatii větší důraz než předcházející generace.  Toto navíc není první zapojení značky Mucinex do kulturní konverzace. V roce 2019 vytvořil zábavnou reklamu, která měla vazbu na Super Sick Monday – den po Super Bowl, kdy onemocní jeden z pěti Američanů. V roce 2015 pak značka nechala svého maskota, aby o sobě nahlas předčítat vtipné tweety. Zatímco jiné farmaceutické značky hledají kulturní relevanci jen těžko, Mucinex využívá perspektivní a zajímavé momenty i trendy k navázání kontaktu se spotřebiteli.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout