Lék na rýmu a chřipku vytvořil kolekci luxusního domácího oblečení
Volně prodejný léčivý přípravek Mucinex vytvořil v říjnu 2020 limitovanou kolekci pohodlného oblečení pro lidi, kteří jsou nemocní.
Promo akci vytvořila newyorská agenturoa Barbarian. Spojila v ní wellness s medicínou za účelem oslovení mladších zákazníků.
Unisex kolekci tvořila mikina, overal a top s vylepšujícími prvky – například s kapsami na kapesníčky nebo odepínatelnými polštáři.
Kolekce navrhli Steven Alan a Christiana Viviani. Celkem ji tvořilo šest kusů svršků z prodyšných, antimikrobiálních a udržitelných materiálů.
V rámci uvedení kolekce do prodeje Mucinex zorganizoval 20. října loňského roku módní přehlídku, kterou vysílal na YouTube a spustil direct-to-consumer web, kde si lidé mohli oblečení koupit. Kolekci předvedlo osm tvůrců známých z YouTube. Například Ashley Alexander nebo FlawlessKevina, které dohromady sleduje na pět milionů diváků.
Prvních 24 hodin byla kolekce dostupná za sníženou cenu. Zzzimono (saténový kabátek s odepínatelným poštářkem na krk) byl zpočátku k dispozici za 259 dolarů, následně jeho cena stoupla na 370 dolarů.
Výsledky / Kolekce se vyprodala během 24 hodin přičemž event vedl k nejvyšším online prodejům Mucinexu během jednoho dne v historii značky. Podle agentury kampaň vygenerovala 91 milionů impresí, 17 tisíc prokliků na YouTube kanál Mucinexu a livestream sledovalo přes 13 tisíc diváků.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz