Dvacet pět nejlepších kampaní roku podle týmu Contagious
Konec roku je na dohled a my slavíme nejlepší reklamy roku 2020.
Tým Contagious se každý rok probírá desítkami tisíc kampaní, ale pouze malé procento z nich se dostane až do databáze Contagious I/O.
Následující seznam představuje ty nejlepší z nejlepších. Celkem jsme vybrali dvacet pět kampaní. Vyhodnotili jsme je jako nejkreativnější, nejefektivnější nebo zkrátka nejnepřehlédnutelnější.
Následuje poslední pětice Nejvíc Contagious Kampaní roku 2020 (pořadí je náhodné).
Video vytvořené společností Translation LLC, New York ilustruje pokrytectví nečernošského obyvatelstva, které je ochotné přijímat černošskou kulturu bez přijetí rovnosti. Řada slavných afroameričanů v něm sledující žádá, aby zvážili význam jejich lásky k černošské kultuře, když musí afroameričané každý den bojovat s rasismem. Výsledné poselství: „Milujete černošskou kulturu, ale milujete mě?“ Silné video od Beats připomíná jejich odvážné reklamy z doby největšího rozkvětu značky a zároveň dokázalo, že si značka zaslouží své místo v kulturním předvoji.
Autor George Wyndham, redaktor
Ale s ekonomikou sraženou na kolena v důsledku pandemie Covidu-19 se novozélandská banka ABS rozhodla podpořit malé podnikatele v nesnázích. Řešení? Zapůjčit jim rugbyový tým.
Banka, která New Zealand Rugby sponzoruje od roku 2015, vyzvala malé podnikatele k tomu, aby se přihlásili do Borrow the All Blacks (a také Black Ferns a Maōri All Blacks). Členové týmů pro každého ze 100 úspěšných kandidátů natočili pět reklam, které se věnovaly všemu od dovozu dezertů po hlídání psů.
Tato iniciativa nejen podpořila malé podnikatele, ale také pozvedla povědomí o nabídce banky. A vzhledem k tomu, že se mohli přihlásit pouze zákazníci banky, poskytla důležitou motivaci ke změně banky. Nikdy nezapomínejte na konvertování zákazníků.
Stratéžka Amelia Markham, stratéžka
Platforma Publicly Traded, která byla navržena tak, aby připomínala akciový trh, byla propagována na sociálních sítích a finančních webech prostřednictvím reklam ve stylu IPO, které nabádaly „Minimalizujte riziko. Maximalizujte potěšení.“ Kampaň FCB/SIX New York úspěšně využila svou monetární metaforu k vyjádření vážnosti rizik pohlavních nemocí. Zároveň inspirovala australské muže k tomu, aby o své sexuální zdraví pečovali stejně, jako pečují o své portfolio.
Autor George Wyndham, redaktor
Kampaň Adopt a Keg žádala Dány o naskenování jejich lahví nebo plechovek Carlsbergu k naplnění virtuálního soudku na webových stránkách značky. Po naskenování čtyř piv bylo možné v jakémkoliv ze 600 barů a restaurací, které se přihlásily ke spolupráci na kampani po jejich opětovném otevření soudek směnit za dvě pinty. Do června bylo naplněno 10 tisíc virtuálních soudků.
Autor Sunil Bajaj, redaktor
Kampaň vytvořená VaynerMedia z New Yorku sestávala z videa Mr Peanuta s herci Mattem Walshem a Wesleym Snipesem jedoucími v autě na okraji rokle. Když se nečekaně musí vyhnout pásovci, sjednou ze silnice, všichni tři vylétnou z auta a zachytí se větve stromu. Mr. Peanut se následně obětuje aby zachránil život svým přátelům a zřítí se do propasti. Pohřeb Mr. Peanuta byl vysílaný během Super Bowlu a po něm následovalo odhalení jeho reinkarnace v podobě postavičky se jménem Baby Nut. Tato bláznivá kampaň byla na Twitteru trendem č. 1 a získala na této platformě 934 tisíc zmínek.
Autor George Wyndham, redaktor
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz