Díky navázání spolupráce streamingové služby s Twitterem, Spotify a Swiggy k doporučení obsahu na základě toho, jak uživatelé dané platformy využívají stoupl počet stažení aplikace Netflixu o 7 %
Výzva / Loni, v době, kdy byly miliony Indů zavřené doma a neměli v televizi nic nového, na co by se mohli dívat, chtěl Netflix předvést svou nabídku a zvýšit počet stažení své aplikace.
Řešení / Raději než novinky se Netflix rozhodl doporučovat a filmy a seriály vhodné pro konkrétní náladu diváků. Ve spolupráci s Wavemaker India Bangalore se platforma spojila se Spotify, Twitterem a aplikací pro rozvoz jídla Swiggy, aby mohla předplatitelům poskytnout doporučení na základě toho, co uživatelé zrovna poslouchali, jaké emoji používali ve svých tweetech nebo jaké si objednávali jídlo.
Kampaň Netflix MatchMaker spárovala svůj obsah s typem jídla dostupným k rozvozu na Swiggy a vytvořila k daným filmům a pořadům „Weekend binge menu“ včetně položek jako „burgery k blockblusterům“ nebo nápoje vhodné pro přestávky ve sledování. Například objednávku česnekového butter chicken provázelo doporučení na sledování indické komedie Ginny Weds Sunny.
Prostřednictvím API integrace se Spotify získávali lidé na Netflixu doporučení podle toho, co zrovna v aplikaci poslouchali. Na Twitteru zase požádal Netflix uživatele o sdílení emoji s označením @NetflixIndia a používání hashtagu #NetflixMatchMaker. Značka následně přiřadila ke svým pořadům přes 862 emoji a každý tweet tak získal své doporučení.
Výsledky / Počet stažení aplikace Netflix stoupl o 7 % a počet aktivních uživatelů za měsíc stoupl na trojnásobek běžné hodnoty. Množství vyhledávání klíčových slov souvisejících s Netflixem se zdvojnásobilo. A kampaň nasbírala 413 milionů impresí, 4,1 milionu prvků engagementu a 2,3 milionů kliků. Netflix poskytl 85 tisíc doporučení na Twitteru, získal 500 tisíc zhlédnutí na Swiggy a 200 tisícové publikum na Spotify. Zmínky na sociálních sítích byly navíc z 99 % pozitivní.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz