News & Views

NFT s osobností /

Student Brixton Finishing School Massai Lawrence má nápady na NFT, které jsou více než jen o vzhledu.

NFT (non-fungible tokens) budoucnosti nebudou hodnoceny pouze na základě jejich vzhledu nebo přeprodejní hodnoty, ale také jejich užitečnosti, říká student Brixton Finishing Academy Massai Lawrence. 

Lawrence byl mluvčím na Contagious eventu Worlds Colide: brands, the metaverse and beyond 31. Března v Londýně v rámci segmentu sponzorovaného Clear Channelem.

Lawrence sám sebe popsal jako „NFT lomeno krypto nadšence“ a svou kvalifikaci následně potvrdil odhalením, že se právě vrátil z celonočního přihazování na NFT aukci, ve kterém ho nakonec přehlasovala „velryba“.

Pro ty méně zasvěcené, velryba je označením pro někoho, kdo investuje přehnanou částku na získání NFT a podle Lawrence „tak trochu kazí NFT prostor“ protože komplikují zapojení nováčkům. 

A byl to právě jeho skepticismus k velkým hráčům, který informoval některé jeho nové nápady pro nové druhy NFT, takové, které by svým majitelům poskytovaly nejen estetickou hodnotu, ale také svedly velryby ze stopy. 

Lawrencův nápad byl zaměřený na NFT které jsou vytvořené jedincům na míru a poskytují užitečnost, která se rozvíjí v závislosti na jejich vkusu a preferencích, což by velrybám zkomplikovalo spekulativní nákupy, vzhledem k tomu, že NFT je nutné používat, aby jim bylo možné také porozumět. 

„Lidé často slyší slovo užitečnost a představí si, že znamená ‘případ technického použití’,“ řekl Lawrence, a zmínil věci jako je těžba a volební právo. Ale Lawrence věří, že je za tím více nuancí, a že „je to otázkou toho, co může tato věc udělat, aby změnila, jak se cítím“?  

Jeho první navržený koncept nového druhu tokenu byla „NFT s osobností“, která kombinují NFT s upozorněními na smartphonech, aby lidem poskytla poutavější a relevantnější upozornění.

Jeho druhým nápadem byla NFT s názvem „Astrology Bears“, která „se synchronizují s diagramem narození uživatele, aby mohla personalizovat určitá upozornění a poskytnout tak lidem skutečnou vazbu na jejich NFT.“ 

Lawrence popsal NFT „Astrology Bears“ jako personalizovanou aplikaci nebo NFT s názorem či identitou, které se uživateli stane přítelem.

A zatímco by se tento druh NFT musel vyvinout ruku v ruce s AI a technologiemi rozšířené reality, Lawrence vše završil prohlášením, že by se z nich mohly stát trendy, které mohou značky pomoc přivést k životu. 

Po skončení eventu marketingový ředitel Clear Channel UK Ben Hope řekl: 

„Metaverze a NFT jsou přirozeně fascinujícím a populárním novým fenoménem a těším se až uvidím, jak značky tyto příležitosti využívají a budou využívat.“ 

„Zatímco stále zbývá tolik k prozkoumání, my jako průmysl bychom neměli ztratit pojem o skutečném světě kolem nás a roli, kterou můžeme dnes hrát v jeho zlepšení. Proto s radostí podporujeme Contagious a Brixton Finishing School, dva dlouhodobé partnery, k nalezení a pečování o příští generaci talentu pro přínos čerstvých úhlů pohledu a odvážných nápadů. Potřebujeme v průmyslu více lidí jako je Massai, abychom mohli dělat přesně to.“ 

Pro více informací o Clear Channel a jeho Platform for Good klikněte sem.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout