Spot od Apple ukazuje umělce a sportovce se zdravotním postižením, kteří používají produkty značky
Těsně před Mezinárodním dnem osob se zdravotním postižením (IDPWD), který připadá na 3. prosince, představil Apple krátký film. Ukázal v něm hendikepované, jak v běžném životě používají jeho produkty přístupné právě osobám se zdravotním postižením.
Reklamu The Greatest vytvořil interní tým Apple, režíroval ji Kim Gehrig a produkci si vzala na starost agentura Somesuch. Ve filmu vidíme hudebníky, umělce, sportovce ale i rodiče se zdravotním postižením. Používají různé softwarové funkce Apple jako například detekce dveří, rozpoznávání zvuku nebo hlasové ovládání k řízení aut, identifikací oblečení nebo pořizování selfie.
V souladu s tématem letošního ročníku IDPWD – inovace a transformační řešení pro rozvoj podporující začlenění – hrají ve spotu stěžejní roli technologie. Reklamu doprovází píseň I Am the Greatest v podání Marliya Choir (skupina australských domorodých zpěvaček), jejíž text vychází z citátů Muhammada Aliho (“I am the greatest / I said that even before I knew I was”).
Reklama je dlouhá 2 minuty a 21 sekund. Ke zhlédnutí je dostupná na YouTube, obsahuje skryté titulky pro neslyšící a nedoslýchavé a zvukový popis pro nevidomé a slabozraké.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz