Australská pojišťovna vytvořila integrovaný bezpečnostní prvek v Google Mapách určený majitelům lodí
Lodní skluzy nebo rampy na pobřeží se využívají k přesunům lodí z vody nebo do vody. Některé jsou náročnější na obsluhu než jiné a australská pojišťovna NRMA Insurance vytvořila nástroj, který majitelům lodí pomáhá s přípravou na couvání s loděmi dolů po rampách.
Agentura Thinkerbell ve spoplupráci s Google Australia, Sydney nahrála na Google Street View snímky více než 44 lodních ramp, čímž majitelům lodí umožnila prohlédnout si konkrétní rampy na Google Street View a v Google 360º.
Ramp Rater obsahuje i hodnocení náročnosti obsluhy ramp od NRMA Insurance, která jsou přímo začleněná do fotografií ramp na Street View tak, aby pomohla připravit majitele lodí na náročnější sestupy. Systém hodnocení ramp momentálně funguje v Novém Jižním Walesu a jižním Queenslandu.
„Každý týden aplikaci Ramp Rater rozšiřujeme o další rampy,“ řekla Zara Curtis, ředitelka obsahu a zákaznického engagementu v NRMA Insurance. „Co se týče ostatních aplikací budeme vycházet z potřeb zákazníků, chování spotřebitelů v otázce používání Google Street View a samozřejmě budeme na všechno nahlížet z pohledu pomoci. Věříme, že existují opravdu zajímavé způsoby jimiž by se značka mohla angažovat, která zároveň splňují tato kritéria.“
Thinkerbell spolupracovala s tvůrcem námořnického obsahu Jackem Murphym („The Captain“) na zachycení originálních záběrů vypouštění lodí napříč Austrálií. Uživatelé mohou klikáním na rampy prozkoumat jiné rampy nebo si prohlédnout NRMA Insurance boat ramp online hub pro více informací o momentálně zmapovaných rampách a více bezpečnostních tipů od Jacka Murphyho. NRMA Insurance k propagaci kampaně nabízí I tři cenové lodní balíčky v hodnotě 2 500 australských dolarů (zhruba 1 790 amerických dolarů), které mohou lidé vyhrát, pokud budou sdílet fotografii vaší své lodě a oblíbeného místa k jejímu spuštění na hladinu.
Ramp Rater je první lodní kampaň NRMA Insurance navržená k tomu, aby Australanům pomohla ochránit jejich lodě na vodě i na souši. „Ramp Rater je součástí širší lodní komunikační strategie NRMA Insurance a vzhledem k nedávnému prosincovému představení je načasovaný sezónně,“ řekla Curtis. „V NRMA Insurance máme přístup k notné dávce dat a v roce 2020-2021 jsme zaznamenali růst počtu registrací nových lodí o 80 % (zdroj: Boating Industry Association). Pojištění lodí je součástí unikátní nabídky, nicméně tohle je naše první integrovaná kampaň na lodní pojištění. Insight, že lodní rampy jsou pro loďaře těžko navigovatelné a představují tak jednu z nejstresovějších součástí loděplavby, nám umožnil každý prvek tohoto faktu o loděplavbě skutečně pevně ukotvit. Plavební komunita si aplikaci zamilovala a silně interaguje jak s kampaní, tak mezi sebou navzájem při sdílení vlastních zkušeností.“
Jim Ingram, národní kreativní vedoucí v Thinkerbell, v tiskové zprávě uvedl: „Rozhodli jsme se zlepšit pokrytí lodních ramp v rámci Google Street View. Couvání s lodí dolů po rampě může být zážitek vzbuzující obavy, jež se může kdykoliv zvrtnout. S trochou přípravy a přidanou výhodou Ramp Rateru si mohou být majitelé lodí jistí, že jim kryjeme záda na každé lodní rampě v Austrálii.“
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz