News & Views

Obchodní dům podporuje strádající divadla „diváckými manekýnami“ /

Obchodní dům podporuje umění a své zboží prezentuje tak, že na neobsazená místa v divadlech rozmisťuje oblečené manekýny

Dva roky po začátku pandemie divadla v Peru stále trpí – kapacitní omezeními je nutí nechávat 35 % sedadel prázdných.

Peruánský obchodní dům Oechsle v květnu 2022 koupil divadelní místenky, které nebylo možné prodat, aby podpořil divadla potýkající se s těžkostmi a na volná místa posadil figuríny Mannequin Spectators oblečené do svého zboží. 

Agentura Fahrenheit DDB, Peru, se spojila s Preludio, peruánskou kulturní asociací, a společně nainstalovaly manekýny v Teatro Municipal v Limě po celou sezónu představení Todos Vuelven.

Na manekýny připevnili cedulky s QR kódy, které po naskenování diváky přesměrovaly k nákupu vystavených outfitů na webu Oechsle.

Gonzalo Pazos a Angelo Gonzales, kreativci ve Fahrenheit DDB, Contagious řekli: „Jsme moc hrdí, jelikož opravdu jde o nápad, který posouvá brand building našeho klienta a zároveň skutečně pomáhá kultuře, jednomu z odvětví nejsilněji zasažených pandemií.“

Získejte členství v Contagious /

Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.

Contagious Insight

Tiše sedět a nerušit / Taktika umístění manekýn mezi diváky divadelního představení rozhodně poutá pozornost. Navíc vytváří novou platformu pro reklamu, kde nemusí soutěžit s ostatními prodejci oblečení. Součást elegance této kampaně tvoří proměna omezení kvůli Covidu-19 na příležitost. Značka vytvořila unikátní prostor k vystavení svých produktů. Nejen, že značka díky této strategii vynikne mezi konkurencí z módního světa, garantuje i zapojení zvědavého publika a získání pozornosti pro své zboží. Diváci seděli vedle výrobků Oechsle několik hodin a měli dostatečně dlouhou dobu na posouzení oblečení svých nezaujatých sousedů – obzvlášť během přestávky.  Hodit se do gala / Pro spoustu lidí je součástí zážitku návštěvy divadla i hezké oblečení, takže přímo v tomto prostředí budou módní reklamu vnímat intenzivnější. Nejen, že aktivace skvěle odpovídá příležitosti, ale sedí i značce – ačkoliv nyní prodává vše od dětských hraček po pračky. Oechsle je historicky spjatá s prodejem elegantního oblečení pro movitější obyvatele Limy. Samotné manekýny byly vhodně upravené a nenarušovaly vzácnou kulturní příležitost. Pozornost ke značce připoutaly díky interaktivním QR kódů, nikoliv nevkusnými visačkami s logy.   Showbusiness / Kampaň vyřešila problém v komunitě, která obchody dané značky využívá, a přispěla pozitivnímu PR a kladnému dojmu spotřebitelů. Divadelní fanoušci budou z podstaty s mnohem větší pravděpodobností lépe reagovat na iniciativy podporující umění. Tento konkrétní projev podpory ze strany Oechsle má dvojí výhodu – ukazuje na její štědrosti a spojuje značku s kulturou. Pro značku, která sponzoruje televizní programy již od 60. let, se nejedná o nový směr. Spíš povyšuje stávající strategii kombinací výhod z podpory umění s originální kreativní složkou.  

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout