Obchodní dům podporuje umění a své zboží prezentuje tak, že na neobsazená místa v divadlech rozmisťuje oblečené manekýny
Dva roky po začátku pandemie divadla v Peru stále trpí – kapacitní omezeními je nutí nechávat 35 % sedadel prázdných.
Peruánský obchodní dům Oechsle v květnu 2022 koupil divadelní místenky, které nebylo možné prodat, aby podpořil divadla potýkající se s těžkostmi a na volná místa posadil figuríny Mannequin Spectators oblečené do svého zboží.
Agentura Fahrenheit DDB, Peru, se spojila s Preludio, peruánskou kulturní asociací, a společně nainstalovaly manekýny v Teatro Municipal v Limě po celou sezónu představení Todos Vuelven.
Na manekýny připevnili cedulky s QR kódy, které po naskenování diváky přesměrovaly k nákupu vystavených outfitů na webu Oechsle.
Gonzalo Pazos a Angelo Gonzales, kreativci ve Fahrenheit DDB, Contagious řekli: „Jsme moc hrdí, jelikož opravdu jde o nápad, který posouvá brand building našeho klienta a zároveň skutečně pomáhá kultuře, jednomu z odvětví nejsilněji zasažených pandemií.“
Získejte členství v Contagious /
Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz