Jihoafrický operátor Vodacom odvádí řidiče od míst přepadení s pomocí strategicky umístěných reklam na Waze
Podle Jihoafrické policejní služby (SAPS) dochází v Johannesburgu k jednomu z nejvyšších počtů případů přepadení aut v zemi. V březnu 2022 zakoupil jihoafrický operátor Vodacom stovky reklamních míst na populární navigační aplikaci Waze, aby varoval řidiče před řízením na pravděpodobně nebezpečných silnicích.
Kampaň Anti-Hijack Ads od VMLY&R Johannesburg využila kombinaci aktuálních a historických kriminálních dat k umístění informačních geo-lokalizovaných reklam. Varování o nadcházející nebezpečné zóně se v aplikaci objevilo, když řidiči stáli a systém jim jedním kliknutím nabídl bezpečnější alternativu. Místo a čas měly vliv na čas zobrazení reklam – větší množství se jich například objevovalo v noci, kdy stoupá pravděpodobnost výskytu trestných činů.
Kreativní ředitel VLMY&R Johannesburg Ryan McManus v tiskové zprávě uvedl: „V našich městech všichni žijeme a řídíme na nebezpečných ulicích a řekli jsme si, že je čas na chytré řešení. Přišli jsme s nápadem, který využívá data, technologii a sílu sítě Vodacom, aby lidem pomohl jezdit s pocitem většího bezpečí.”
Výsledky / Podle agentury se kampaň dostala k 360 tisícům řidičů, 200 řidičů denně navedla na jinou trasu a zdvojnásobila engagement reklam na Waze.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz