Kolumbijský pivovar podporuje zodpovědnou konzumaci alkoholu a zátkuje lahve logy jiných značek
Přední kolumbijské pivo Aguila chce motivovat k zodpovědnějšímu přístupu k pití alkoholu.
Proto se značka z portfolia AB InBev rozhodla s pomocí kolumbijské agentury MullenLowe SSP3 odstranit ve všech zátek své logo a místo něj na ně dala loga jiných značek – jídla, vody nebo přepravních služeb jako jsou KFC, Papa John’s a Uber.
Během Beer Cap Project fungovala každá zátka jako voucher na jídlo, vodu nebo svezení domů zdarma.
Například pokud bylo na zátce logo Papa John’s a člověk by se podíval na její spodní stranu, zjistil by, že by ji mohl vyměnit za salámové šneky a že akce platí do 9. února v pátek a v sobotu mezi desátou večerní a půl druhou ranní. Všechny informace jsou vysvětlené na speciálním webu.
Limitovaná edice piva je dostupná v každém supermarketu a také v barech, kde je Aguila běžně k dostání.
Aguila zároveň rozmístila 29 billboardů v Japonsku, Nizozemsku, Irsku, USA a České republice a vyzývá na nich další značky jako jsou Heineken, Miller, Guinness nebo Asahi, aby se inspirovaly a poskytly svá víčka nealkoholickým značkám a pomohly tak spotřebitelům držet pití na uzdě.
„AB InBev je odhodlaná zapojit nové iniciativy a usilovat o zdůraznění zodpovědné konzumace alkoholu, která skutečně přinese opravdovou společenskou změnu,“ řekl v tiskové zprávě VP marketingu pro AB InBev Colombia Thor Borresen. „V Beer Cap Project jsme chtěli využít silné pozice Aguily v Kolumbii a oslovit přední světové značky, aby propagovaly univerzální myšlenku osvěty směrem k zodpovědné konzumaci alkoholu.“
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz