News & Views

Pedigree podporuje čtení u dětí knížkami pro psy /

Značka krmiva pro psy z koncernu Mars vydala pět knih, které mohou děti číst psům, daleko od nechápavých dospělých

Uzavírání škol a narušení vzdělání během posledních několika let dětem zkomplikovaly přístup k podpoře, kterou potřebují, když se učí číst. Jedna z překážek, které děti čelí, je, že při procvičování čtení často cítí, že je jejich rodiče příliš hodnotí.

Aby dětem pomohla získávat sebevědomí, když se učí číst, vytvořila značka krmiva pro zvířata Pedigree z portfolia Mars na Novém Zélandu spolu s agenturou Colendo BBDO, Auckland sérii pěti knih určených ke čtení psům.

Knihy s tituly jako Kde jsou moje spodky? nebo Každý pes sní jsou dostupné na Amazonu a ve vybraných knihkupectvích.

Waltham Petcare Science Institute, vlastněný Marsem, mateřskou společností Pedigree, provedl v roce 2017 kritiku existujícího výzkumu, v němž nalezl důkazy, že čtení psům dokáže dětem pomoci se sebevědomím a motivací. 

Kampaň na Novém Zélandu spustili 21. března a během prvních dvou týdnů se vyprodalo  92 % fyzických kopií knih. Veškeré zisky z prodeje společnost věnovala na pomoc hledání nových domovů pro psy z útulků.

V příštích několika týdnech dojde ke spuštění stejné iniciativy také v Severní Americe.

Angela Watson, manažerka Colenso BBDO, Contagious řekla: „Program Dogphonics umožnil rodinám a vyučujícím rozvést pozitivnější konverzace o stigmatech asociovaných s učením se číst. Existuje nějaký lepší katalyzátor než naší nesoudící a milovaní čtyřnozí přátelé?“

Výsledky / V době psaní tohoto článku získala kampaň podle agentury celkový dosah přes 1 milion.

Získejte členství v Contagious /

Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.

Contagious Insight

Kategorie především / Za posledních několik let vytvářelo Pedigree kampaně soustředěné kolem ideje „feed the good“ – ukazování toho, jak z nás psi dostávají to nejlepší. Kampaně značky proto zřídka ukazují produkt, místo něj demonstrují přínos, který nám psi poskytují. Vzpomeňte si na Take A Baby Step Into Parenting z roku 2020. Kampaň ukazovala mladým lidem výhody adoptování psa místo pořizování dětí, zatímco Child Replacement Programme z roku 2017 vyzval rodiče, aby nalezli útěchu u nového psího přítele, když se jejich děti odstěhují. Obě kampaně raději než výrobek v dlouhodobém horizontu propagovali kategorii prostřednictvím ukazování výhod pořízení si psa. Dogphonics toto postavení osvěžuje směrem k novému publiku a zaměřuje se na rodiče malých dětí. Rodiče představují vhodnou skupinu k zacílení – průzkum z roku 2020 od Companion Animals New Zealand zjistil, že 42 % domácností s dětmi mladšími osmi let mají psa. Značka, co má smysl / Součástí „feed the good“ od Pedigree je i dlouhotrvající závazek k nacházení nových domovů pro psy z útulků. Každá kampaň, která značku na naší platformě zastupuje, obsahuje výzvu k adopci psů z lokálních útulků. Navíc Pedigree Foundation poskytla útulkům přes 5 800 grantů v hodnotě téměř 10 milionů dolarů na podporu umisťování psů do láskyplných domovů. Tato stálá oddanost a finanční podpora vybranému tématu dodává značce kredibilitu. Fabio Alings, globální ředitel značky Pedigree, řekl: „ V Pedigree je Naším cílem „feed the good“, a ukazovat, co dobrého psi světu přináší. Edice knih Pedigree Dogphonics perfektně zachycuje esenci tohoto záměru: Psi zvyšují dětské sebevědomí a děti se s jejich pomocí učí číst. Mladí čtenáři tuto laskavost opětující tím, že psům z útulků pomáhají nalézt láskyplný domov.“ Správná volba / Tuto kampaň nelze nemilovat. Děti jsou roztomilé a psi ještě víc. Dogphonics obojí hladce spojuje jak jen to v oblasti purpose marketingu jde. Oslovuje tak nejen cílovou skupinu rodičů, ale každého, kdo má srdce na správném místě. Jak nám v rozhovoru o kampani Take a Baby Step Into Parenting řekl Ahmad Salim, výkonný ředitel pro podnikání a inovace Marsu v Colenso BBDO: „Vždy pracuje tak, abychom dospěli k výsledku, který je líbivý univerzálně, chceme, aby se náklonnost ke značce zvyšovala, ať už psa máte nebo nikoliv.“ Dobré načasování kampaně zvyšuje pravděpodobnost, že značka dokáže oslovit vhodné publikum. Pedigree kampaň se čtením psům vytvořilo na Filipínách v roce 2017. Její součástí byla organizace akcí ve spolupráci s Reading Association of the Philippines. Nicméně narušení vzdělávání způsobené pandemií koronaviru udělala z nápadu ještě ještě relevantnější záležitost. Zejména na Novém Zélandu, který zažil některé z nejpřísnějších protipandemických opatření. Navíc došlo k aktualizaci iniciativy, aby lépe odpovídala regionu, který pandemie stále ovlivňuje. Proto vznikl fyzický a snadno dostupný produkt, který Novozélanďanům umožňuje odnést si praxi domů.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout