Značka krmiva pro psy z koncernu Mars vydala pět knih, které mohou děti číst psům, daleko od nechápavých dospělých
Uzavírání škol a narušení vzdělání během posledních několika let dětem zkomplikovaly přístup k podpoře, kterou potřebují, když se učí číst. Jedna z překážek, které děti čelí, je, že při procvičování čtení často cítí, že je jejich rodiče příliš hodnotí.
Aby dětem pomohla získávat sebevědomí, když se učí číst, vytvořila značka krmiva pro zvířata Pedigree z portfolia Mars na Novém Zélandu spolu s agenturou Colendo BBDO, Auckland sérii pěti knih určených ke čtení psům.
Knihy s tituly jako Kde jsou moje spodky? nebo Každý pes sní jsou dostupné na Amazonu a ve vybraných knihkupectvích.
Waltham Petcare Science Institute, vlastněný Marsem, mateřskou společností Pedigree, provedl v roce 2017 kritiku existujícího výzkumu, v němž nalezl důkazy, že čtení psům dokáže dětem pomoci se sebevědomím a motivací.
Kampaň na Novém Zélandu spustili 21. března a během prvních dvou týdnů se vyprodalo 92 % fyzických kopií knih. Veškeré zisky z prodeje společnost věnovala na pomoc hledání nových domovů pro psy z útulků.
V příštích několika týdnech dojde ke spuštění stejné iniciativy také v Severní Americe.
Angela Watson, manažerka Colenso BBDO, Contagious řekla: „Program Dogphonics umožnil rodinám a vyučujícím rozvést pozitivnější konverzace o stigmatech asociovaných s učením se číst. Existuje nějaký lepší katalyzátor než naší nesoudící a milovaní čtyřnozí přátelé?“
Výsledky / V době psaní tohoto článku získala kampaň podle agentury celkový dosah přes 1 milion.
Získejte členství v Contagious /
Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz