News & Views

Pivovar vytvořil smlouvy pro právně závazné schůzky /

Švédská značka piva vytvořila šablony smluv, aby vyhýbavé kamarády donutila k dodržování společenských závazků

Švédské pivo Norrlands Guld z portfolia společnosti Spendrups Bryggeri je ve Švédsku lídrem trhu, obtížně však hledalo nové způsoby, jak podněcovat růst.

Značka se inspirovala heslem „Buďte na chvilku spolu“ a ve spojení se stockholmskou agenturou Åkestam Holst vytvořila The Legally Binding Beer Contract, kampaň, která měla před odvoláním chránit plánovaná setkání „na jedno“.

Na základě insightu, že kvůli digitálním technologiím je příliš jednoduché plány s přítelem zrušit a zůstat doma, zvolili pro kampaň k boji proti rušení plánů mobilní aplikaci.

BankID v mobilu slouží ve Švédsku jako elektronické řešení identifikace občanů, které uživatelům umožňuje platit účty a podepisovat smlouvy na dálku. Tuto aplikaci má v telefonu 80 % švédské populace. Norrlands Guld využil funkci podpisu v aplikaci a plány na setkání se rázem staly právně závazné.

 

Značka piva spolupracovala na vytvoření Beer Contractu se švédskou právní firmou Synch Law. Pokud někdo po podpisu smluvního setkání vycouval, vztahovala se na něj pokuta v hodnotě padesáti dolarů.

Smlouvy bylo možné vytvořit online během několika minut prostřednictvím mobilním webu olavtalet.se: uživatelům stačilo zadat datum, čas a místo a podepsali ji s pomocí BankID. Služba rovněž využila funkci detekování polohy k doporučení nejbližších hospod, kde čepují Norrlands Guld. Každá smlouva vzniklá s pomocí BankID vygenerovala digitální „stvrzenku,“ kterou obdržely obě smluvní strany a sloužila tak zároveň jako pozvánka.

Šest týdnů trvající kampaň podporovaly televizní spoty, outdoor, tisk, reklamy na sociálních sítích a PR a byla jedním z nejsdílenějších témat ve Švédsku. 

Výsledky / Webové stránky navštívilo přes 200 tisíc osob, které podepsaly přes 30 tisíc Beer Contractů. Online zmínky značky vzrostly o 390 % a prodeje oproti minulému roku stouply o 19 %.

 

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Vyhýbaví přátelé / Kulturní insight stojící za touto kampaní neplatí pouze pro Švédsko – stejnou situaci známe všichni, zklamání a frustraci způsobenou zrušenými plány a všichni také určitě známe někoho, kdo plány pravidelně ruší. A teď, když se postupně probouzíme z různých stupňů lockdownu a sektor pohostinství se snaží postavit zpět na nohy, nebylo nikdy důležitější, aby přátelé drželi spolu, dostáli svým plánům a zašli spolu na pivo. Tím, že Norrlands Guld identifikuje běžný a rozšířený zlozvyk a nabízí odstrašující opatření pro jeho předcházení, jedná v zájmu spotřebitelů a zároveň chrání zásadní příležitosti pro konzumaci svého výrobku. Zábavná a funkční / Co největší dosah kampaně se Norrlands Guld pokusil zajistit využitím populární švédské aplikace k potvrzování identity. Ačkoliv jde o pro kampaň netradiční kanál, má praktickou funkci a lidé se díky němu mohou snadno zúčastnit. Zatímco vzniklo na třicet tisíc smluv (skvělá indikace interakce zákazníků s kampaní), skutečná hodnota spočívá ve vytvoření salience značky. V tak soutěživé kategorii jako je pivo je zvyšování povědomí na špičce prodejního trychtýře stěžejní. Ochrana příležitostí ke konzumaci, motivace zákazníků k uzavírání právně závazných plánů setkávání na pivo a upozorňování na blízké podniky s Norrlands Guld na čepu značce zajistí, že právě její produkt vytane v okamžiku objednávky zákazníkovi na mysli jako první. Jak napovídá 19% nárůst prodejů, spojení zvýšeného povědomí a asociace se značkou vede k růstu.  

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout