Novozélandská pojišťovna Life Partners vytvořila kampaň na základě televizního seriálu, kde zemřelo hodně lidí, podařilo se jí zvýšit zájem o 75 %
Novozélandská pojišťovna Partners Life vytvořila kampaň, ve které využila mrtvé postavy z televizního seriálu. Cílem bylo přesvědčit lidi k uzavření životního pojištění.
Různé spoty z kampaně The Last Performance se vysílaly vždy na konci epizody seriálu Vraždy v Brokenwoodu, před závěrečnými titulky. V každé epizodě populárního detektivního dramatu obvykle dojde k úmrtí. Pojišťovna přiměla herce, jejichž postavy zemřely, aby si své role zopakovali a ztvárnili zmrtvýchvstalé s vyhraněným názorem na životní pojištění.
Například v závěru první epizody osmého dílu běžel před titulky půlminutový spot s herečkou Meryl Main. Zahrála si Janis, první zavražděnou v seriálu. Na samém konci ale Janisina mrtvola ožila, podívala se do objektivu kamery a prohlásila: „Stalo se to nečekaně. Co si teď beze mě počnou moje děti? Škoda, že nemám žádnou životní pojistku.“
Reklama končí výzvou, aby si diváci naplánovali budoucnost s Partners Life. Po zbytek šestidílné série se na konci každého dílu vysílaly podobné, na míru vytvořené reklamy propagující Partners Life.
Lisa Fedyszyn, výkonná kreativní ředitelka agentury Special New Zealand, která kampaň vytvořila, uvedla: „Partners Life vždy zpochybňuje normy v oboru a ke všemu, co dělá, přistupuje inovativně. Ani její přístup k reklamě není výjimkou. Jedná se o nápad, který zanikl a znovu ožil, proto využíváme postav, které umírají a znovu ožijí. Bylo také důležité najít správný seriál, se kterým bychom mohli spolupracovat.“
Kampaň probíhala po dobu šesti týdnů od 7. srpna 2022 do 11. září 2022 a obsah byl na vyžádání dostupný až do konce roku.
Výsledky / Podle agentury zaznamenal web Partners Life v období kampaně 135% nárůst návštěvnosti a kampaň přinesla 75% nárůst zájmů o finanční poradenství a 26% nárůst povědomí o značce.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz