Deskovka od australské pojišťovny má vzdělávací potenciál a učí hráče vyhodnocovat rizika
Podle NRMA Insurance vzrostl během posledních čtyř let v Austrálii počet domácností bez pojištění o 32 %.
Jako hlavní australský poskytovatel pojištění chtěla NRMA zajímavě zdůraznit, jak důležité je mít pojištěnou domácnost v zemi, kde neustále stoupá riziko požárů buše, množství bouří i povodní.
Ve spolupráci s CHE Proximity (Melbourne a Sydney) představila pojišťovna Help! The GameHelp! akorát včas před Vánoci. Podle tiskové zprávy „hra reflektuje skutečný život“.
Hráči sbírají majetek jako auta, nemovitosti, lodě nebo domácí mazlíčky, které ale zároveň musí chránit kupolemi, které reprezentují pojištění. Vítězný hráč dojde do cíle nejméně zasažený spoustou australských hrozeb (povodně, požáry, krádeže, hadi, bouře, tornáda).
Od 8. listopadu 2020 je k dispozici na třicet tisíc kopií hry, buď online na helpthegame.com.au nebo v obchodech Kmart na území Nového Jižního Walesu a Queenslandu. Část zisku z prodeje každé hry pojišťovna věnuje svému partnerovi Australskému červenému kříži, na podporu krizové pomoci a zotavení po krizi.
Help! The Game propaguje série spotů, OOH, sociální sítě, digitální reklama, PR a aktivace v e-commerce.
Ředitelka obsahu a zákaznické angažovanosti NRMA Insurance Zara Curtis, řekla: „Pořád hledáme nové, inovativní způsoby, jak Australanům pomoci porozumět rizikům a hodnotě pojištění. Jak lépe o těchto Vánocích zaujmout pozornost australských rodin, než tím, že vytvoříme něco, co zábavným a interaktivním způsobem vdechne pojištění život?“
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz