News & Views

Pojišťovna vytvořila stolní hru, vítěz musí být připraven na vše /

Deskovka od australské pojišťovny má vzdělávací potenciál a učí hráče vyhodnocovat rizika

Podle NRMA Insurance vzrostl během posledních čtyř let v Austrálii počet domácností bez pojištění o 32 %.

Jako hlavní australský poskytovatel pojištění chtěla NRMA zajímavě zdůraznit, jak důležité je mít pojištěnou domácnost v zemi, kde neustále stoupá riziko požárů buše, množství bouří i povodní.

Ve spolupráci s CHE Proximity (Melbourne a Sydney) představila pojišťovna Help! The GameHelp! akorát včas před Vánoci. Podle tiskové zprávy „hra reflektuje skutečný život“.

Hráči sbírají majetek jako auta, nemovitosti, lodě nebo domácí mazlíčky, které ale zároveň musí chránit kupolemi, které reprezentují pojištění. Vítězný hráč dojde do cíle nejméně zasažený spoustou australských hrozeb (povodně, požáry, krádeže, hadi, bouře, tornáda). 

Od 8. listopadu 2020 je k dispozici na třicet tisíc kopií hry, buď online na helpthegame.com.au nebo v obchodech Kmart na území Nového Jižního Walesu a Queenslandu. Část zisku z prodeje každé hry pojišťovna věnuje svému partnerovi Australskému červenému kříži, na podporu krizové pomoci a zotavení po krizi.

Help! The Game propaguje série spotů, OOH, sociální sítě, digitální reklama, PR a aktivace v e-commerce.

Ředitelka obsahu a zákaznické angažovanosti NRMA Insurance Zara Curtis, řekla: „Pořád hledáme nové, inovativní způsoby, jak Australanům pomoci porozumět rizikům a hodnotě pojištění. Jak lépe o těchto Vánocích zaujmout pozornost australských rodin, než tím, že vytvoříme něco, co zábavným a interaktivním způsobem vdechne pojištění život?“

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.

Contagious Insight

Pryč z vyjetých kolejí / Jak nedávno řekla Contagious Caroline Hugall, ředitelka strategie značky IAG (sponzor NRMA Insurance): „V pojišťovnictví je jednou z největších výzev zaujmout zákazníka.“ Stejně jako v předchozích kampaních First Saturday a Safety Hub NRMA dokonale dokázala představit nudnou administrativu jako aktivní dobrodružství, které může změnit život. Tam, kde kampaň Safety Hub nabídla finanční odměnu za prosté úkony v zájmu zabezpečení domácnosti a First Saturday vsadila na emoce a připomněla Australanům oběť záchranných složek státu, pojišťovna tentokrát přímo zapojuje lidi a vzdělává je prostřednictvím zábavy.   Postupné udílení rad ohledně bezpečné domácnosti a pojištění ve formě stolní hry vydané v předvánočním čase přirozeně působí jako další krok v nekonvenčním přístupu NRMA v dané kategorii. Jestli nás Ehrenberg-Bass Institute něco naučil, pak to že reklamy vzbuzující emotivní reakce mají pravděpodobně šanci na častější sdílení. Nicméně jak nyní ukazuje neblaze proslulý mix covidových reklam, „vážné a dojemné“ se rychle okouká. Díky kombinaci finančních odměn (Safety Hub), hry na city (First Saturday) a teď zábavy s Help! The Game se NRMA daří udržovat pozornost publika hned několika různými způsoby.  Smysluplně / „NRMA z velké části pohání základní smysl její existence: dělat ze světa bezpečnější místo,“ řekla nám Hugall. Tento cíl sleduje pojišťovna jako Severku a přitom má dostatek prostoru hrát také vně hranic své kategorie, zatímco stále zůstává věrná jedné klíčové hodnotě. Ačkoliv Help! The Game nabízí veselý, odlehčený přístup k pojištění domácnosti. Plní svůj účel tím, že připomíná každodenní hrozby, kterým Australané čelí. Komunikace nebezpečí v podobě přírodních katastrof v takto proměnlivém klimatu by mohlo být těžko stravitelné, ale vzkaz zabalený do hry z něj dělá příležitost k otevření debaty pro celé rodiny, zatímco se baví. Nehledě na to, že vzdělávání způsobem zábavné aktivity vyznívá svátečněji než srdcervoucí sestřih australských domovů v plamenech, k nimž se řítí hrdinští záchranáři. Jak říká Hugall, „Když se můžete zachovat autenticky a smysluplně vzhledem k pravé podstatě vaší činnosti, může se stát zázrak.“

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout