News & Views

Přikázání Contagious: Deset kroků ke statečnému brandu /

Napsali Paul Kemp-Robertson a Chris Barth.

Takže – napsali jsme knihu... /  Od roku 2004 platila Contagious za globálně proslulý zdroj informací a insightů o reklamním průmyslu. Nyní, po více než desetiletí naší výzkumné práce, vychází v podobě jediné knihy. Publikace může sloužit každému, kdo je odhodlaný posunout kreativitu a strategii své značky na vyšší úroveň tím, že se vynasnaží přicházet s odvážnějšími a efektivnějšími nápady.

The Contagious Commandments: Ten Steps To Brand Bravery jsou desaterem strategických přikázání, která jsou určena marketérům. Životnost jim vdechují případové studie a disruptivní kampaně značek jako Patagonia, Nike, Safaricom, BrewDog, LEGO, Kenco a tuctů dalších.

Knihu napsal spoluzakladatel Contagious Paul Kemp-Robertson spolu s hlavním stratégem Chrisem Barthesem. Contagious Commandments se zabývá tím, jak mohou společnosti využít kreativitu, technologie a behaviorální psychologii coby rozbušku, jež povede k vzniku originálních marketingových strategií s pozitivními dopady na jejich zisk a rovněž na celou společnost.

Výtisk knihy si můžete pořídit zde, případně e-book tady. Doufáme, že se vám bude líbit!


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout