Napsali Paul Kemp-Robertson a Chris Barth.
Takže – napsali jsme knihu... / Od roku 2004 platila Contagious za globálně proslulý zdroj informací a insightů o reklamním průmyslu. Nyní, po více než desetiletí naší výzkumné práce, vychází v podobě jediné knihy. Publikace může sloužit každému, kdo je odhodlaný posunout kreativitu a strategii své značky na vyšší úroveň tím, že se vynasnaží přicházet s odvážnějšími a efektivnějšími nápady.
The Contagious Commandments: Ten Steps To Brand Bravery jsou desaterem strategických přikázání, která jsou určena marketérům. Životnost jim vdechují případové studie a disruptivní kampaně značek jako Patagonia, Nike, Safaricom, BrewDog, LEGO, Kenco a tuctů dalších.
Knihu napsal spoluzakladatel Contagious Paul Kemp-Robertson spolu s hlavním stratégem Chrisem Barthesem. Contagious Commandments se zabývá tím, jak mohou společnosti využít kreativitu, technologie a behaviorální psychologii coby rozbušku, jež povede k vzniku originálních marketingových strategií s pozitivními dopady na jejich zisk a rovněž na celou společnost.
Výtisk knihy si můžete pořídit zde, případně e-book tady. Doufáme, že se vám bude líbit!
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz